tnex Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har Angeleyes lyjkter slik som i denne akrikelen: http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-3-SET-ANGEL-EYE...id=p3286.c0.m14 Det jeg da lurer på om jeg har feil pærer I "angeleyes" ; jeg har nå 4 LED dioder i hver lykt, men dioder er jo rettningsbestemte, er det noen i det hele tatt som vet hvilken lyspærer jeg da må kjøpe for at jeg får ta i bruk denne angeleyes "funksjonen" :> OT: jeg kjøpte bilen med LED diodene i lyktete fra før, sikkert grunnet "kulere look") Men jeg synes dette er bare noe tull, jeg vil ha angel eyes, så om det er noen som vet hvilken pærer man må ha, vil jeg bli veldig lettet, Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Prøvd å snu de pærene som står i? Lenke til kommentar
tnex Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Hjelper jo ikke, siden det er led og derfor retningsbestemt, + at den står kun i en retning, kjøpte en pære med 5 dioder, men likevell ikke noe angeleyes, tror jeg må ha halogen pære eller?, skal jo ikke være nødvending Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mulig du må ha halogen for å få det til å funke. Iallefall virker det slik på bildene. Det kan være at plasten i ringene ikke reflekterer lyset fra ei led pære like godt som ei halogenpære, og derfor vil det ikke spre seg i ringene. Uansett er det ikke store stresset å kjøpe halogenpærer som du trenger, for deretter å prøve på en av ringene. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Har kjøpt 6 x http://maxam-tuning.com/catalog/product_in...roducts_id=2922 som skal funke på angeleyes og få en hvit ring rundt lysene, dette er tideligere erfaringer fra bilforumet.no Endret 12. oktober 2009 av tnex Lenke til kommentar
gxi Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bruker vel å være mulig å ta ut slike pærer med hele pæreholderen så du kan se om de lyser. Du kan uansett skaffe slike pærer som glødepærer (det er ikke halogenpærer) på en bensinstasjon. De heter W5W (5W) eller W3W (3W). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå