Lauritzen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei! Jeg har nå hatt kameraet mitt en snau uke, og har merket i flere anledinger at jeg trenger et stativ! Så da lurte jeg på om noen har noe å anbefale? Stativ skal gjerne kunne justeres sånn at det også kan bli litt høyere enn meg (ca 160cm) og det skal jo også kunne stå stabilt, og være lett å ta med seg. Jeg er ingen rikmann så i prisklassen under 800kr hadde ikke gjort noe. Takk for svar Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tok en kjapp endring på emnet slik at det ikke bryter med tre-ordsregelen, samt forklarer litt bedre hva tråden handler om Send meg en PM om det er reaksjoner på endringen Lenke til kommentar
Lauritzen Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Tok en kjapp endring på emnet slik at det ikke bryter med tre-ordsregelen, samt forklarer litt bedre hva tråden handler om Send meg en PM om det er reaksjoner på endringen Takk for det Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tror du trenger velbon 600r.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Tror du trenger velbon 600r.. "Tror du trenger "Tror du trenger velbon 600r" Ville ikke kjøpt noe billigere en denne. Endret 10. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har dette stativet, kan anbefales. Det finnes nok bedre produkter på markedet, men det skal godt gjøres å finne noe som gir mer for pengene. -Lazy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå