Jovan Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Laderen til min Hp-laptop har lenge vært litt gåen, at jeg måtte ha den i en viss stilling for at den skulle funke. Men i dag ble den helt ødelagt, får den ikke til å funke. Og dermed for jeg ikke brukt pc'en mer til jeg får skaffet meg en ny lader. Spørsmålet er da hvor jeg kan skaffe en? Har ikke hatt dette problemet før så.. Jeg har ikke noe særlig info om pc-modell eller lader-modell nå, men skal sette det opp senere.. Jeg vil også helst unngå å måtte bestille fra nettet, helst i en butikk eller no. Takker for svar Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tror det bare er å ringe til telefongreia til HP (pleier å følge med en liste over telefonnumrene i de ulike landene.) Gjorde iallefall jeg, og fikk den en stund etter i posten. Når laderen til en Dell-pc vi hadde ble herpa, for et par år sia, måtte vi kjøpe ny lader. Vet ikke om det går an å få lader i butikker heller. Men er garantien ute? Og er det noen som vet garantien gjelder laderen? Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 De har universalladere på Chlas Ohlsson. Samboeren min kjøpte en slik for en stund siden. Funker fett. Er vel ikke HP-maskin her da, men. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har du lyst på ny? betaler du for frakten skal du få en av meg Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Garantien dekker ikke laderen så vidt jeg er bekjent. Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Rart.. Da HP-laderen var herpa ringte vi bare, så fikk vi en ny en i posten. Ingen avgifter Edit: Typo Endret 11. oktober 2009 av Disaffekted Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Garantien dekker lader Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har det noen innvirkning på garantien hva som er galt med laderen da? Om den har fått en revne i en ende for eksempel, mot at det er selve boksen som er problemet? Vi ringte bare inn og sa at det var noe feil med boksen, og at ingen ledninger var ødelagt. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 HP har hatt et problem med overgangen mellom ledning og til kontakten som skal inn i pcen. Tror jeg fikk tre nye ladere på min gamle pc pga dette. Null problem å få ny Lenke til kommentar
nErD123 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Akkurat det samme skjedde med min brors hp lader. Jeg tok den bare med ned til Elkjøp, også bestilte de samme lader type, kjapt trygt og billig Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Garantien dekker ikke laderen så vidt jeg er bekjent. HP gir 12 måneders garanti på både ladere og batteri til laptop. Det praktiseres også 5 års reklamasjonsfrist på ladere uten krangel. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 vi har en rundt 500 hp maskiner i drift og bytter ut en 3-8hp ladere pr dag, skikelig kvalitetsladere men hp er greie på de da, bare og gi de serienummer så hoster de opp nye uten ville ha den defekte i retur. men skade på selve kabelen er egentlig ikke dekket av garanti da det ikke er en produktfeil men dårlig behandling, selvom en hvit løgn funker sikkert siden de ikke tar inn igjen de gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå