Sylte Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Er det noen som vet om ett enkelt program for brenning av DVD på CD plate og som ikke koster all verden? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Dette blir vel egentlig folka ellers her på forumet å regne som warez... Uansett... Du trenger kanskje å rippe DVD'en, og SÅ brenne den? Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Eh.. hva mener du? Brenne dvd på dvd-plater (4,7gig eller noe sånt) eller faktisk på vanlige cd-r plater (650/700mb)? Nyere utgaver av Nero kan brenne dvd-discer i alle fall. Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 DVD-brenning har i utgangspunktet ingenting å gjøre med warez! Det er fullt lovlig å brenne egne DVD-plater, så lenge det man brenner ikke er kopibeskyttet (som f.eks. filmer). Lenke til kommentar
Sylte Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Ja, beklager skulle ha presisert nærmere at det er DV film fra videokamera som jeg skal brenne på CD plate, sorry! Lenke til kommentar
mcper Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 20:25, Sylte skrev:Ja, beklager skulle ha presisert nærmere at det er DV film fra videokamera som jeg skal brenne på CD plate, sorry! Då er du nok interessert i å ha tak i eit program som kan konvertere frå dv(avi-codec det der vel?) til mpeg, mpeg2 eller divx. Slike fins det mange av rundt omkring, eg har berre prøvd VirtualDub (då må du kode til divx) per Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Sjekk ut http://www.doom9.net og http://www.vcdhelp.com i så måte; massevis av nyttig info der :smile: Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Pinnacle Studio DV har innebygd funksjon for CD-brenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå