fcuk_IT Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 D700: 14990 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18981684 Noen som har formening om dette er "legit" - har sånn sett ingen problemer med å kjøre ned til Gøteborg om det er det det står om. 14990,- er helt "OK" for et D700 i disse dager. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Han der har holdt på en stund nå; og for meg så lukter det veldig svidd. Det er noe på kanten bak dette. Tom Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da jeg var i Sverige i sommer var prisene på kamera mer eller mindre helt lik som i Norge. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Da jeg var i Sverige i sommer var prisene på kamera mer eller mindre helt lik som i Norge. 1års garanti høres ut som USA eller andre-steds varer. Spørsmålet er hvordan man skal sjekke om dette er legit - man kan jo tross alt troppe opp i Gøteborg å hente varene? Lenke til kommentar
Sportsfanthomas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du skal betale 25% norsk mva ved innførsel av en slik vare til Norge. Da får du en pris som ligger ca tusenlappen under norsk pris. Er det verdt å forsake 5 års reklamasjonsrett (og kanskje også garantien) for så lite. Eller er det bare å svinge ned til Gøteborg og rope på Joakim om noe klikker..? Jeg hadde ikke giddet å gamble på dette... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du skal betale 25% norsk mva ved innførsel av en slik vare til Norge. Da får du en pris som ligger ca tusenlappen under norsk pris. Er det verdt å forsake 5 års reklamasjonsrett (og kanskje også garantien) for så lite. Eller er det bare å svinge ned til Gøteborg og rope på Joakim om noe klikker..? Jeg hadde ikke giddet å gamble på dette... Har ikke tenkt til å starte noen diskusjon ang. lovligheten ang. dette, men hvis trådstarter drar ned og henter evt. kamera så er det fort gjort å "glemme" å kjøre innom tollen på vei hjem.... Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Han der har holdt på en stund nå; og for meg så lukter det veldig svidd. Det er noe på kanten bak dette. Tom Støtter denne; ser forøvrig ingen problem med å kjøpe nytt kamera/objektiv i butikk i Sverige om man er i kjøreavstand fra butikken og prisen er betraktelig lavere enn i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå