Gå til innhold

Nikon rimelig fra sverige (funnet på finn)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg var i Sverige i sommer var prisene på kamera mer eller mindre helt lik som i Norge.

1års garanti høres ut som USA eller andre-steds varer.

Spørsmålet er hvordan man skal sjekke om dette er legit - man kan jo tross alt troppe opp i Gøteborg å hente varene?

Lenke til kommentar

Du skal betale 25% norsk mva ved innførsel av en slik vare til Norge.

Da får du en pris som ligger ca tusenlappen under norsk pris. Er det verdt å forsake 5 års reklamasjonsrett (og kanskje også garantien) for så lite. Eller er det bare å svinge ned til Gøteborg og rope på Joakim om noe klikker..?

Jeg hadde ikke giddet å gamble på dette...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du skal betale 25% norsk mva ved innførsel av en slik vare til Norge.

Da får du en pris som ligger ca tusenlappen under norsk pris. Er det verdt å forsake 5 års reklamasjonsrett (og kanskje også garantien) for så lite. Eller er det bare å svinge ned til Gøteborg og rope på Joakim om noe klikker..?

Jeg hadde ikke giddet å gamble på dette...

Har ikke tenkt til å starte noen diskusjon ang. lovligheten ang. dette, men hvis trådstarter drar ned og henter evt. kamera så er det fort gjort å "glemme" å kjøre innom tollen på vei hjem....

Lenke til kommentar
Han der har holdt på en stund nå; og for meg så lukter det veldig svidd.

Det er noe på kanten bak dette.

Tom

Støtter denne; ser forøvrig ingen problem med å kjøpe nytt kamera/objektiv i butikk i Sverige om man er i kjøreavstand fra butikken og prisen er betraktelig lavere enn i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...