telealf Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Tar i mot ris, her et forsøk på å vise endringen i løpet av 2-3 uker: Endret 10. oktober 2009 av telealf Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 En utrolig forandring på det siste bildet, trærne formelig "vokser" ut i bildet. Det du må jakte på her ( i tilegg til årstidsforandring ) er lyset. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Drastisk forskjell - liker fargene i det første. Vil være morsomt om du kan ta bilder herfra med jevne mellomrom i løpet av et helt år - det burde bli interessant. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg klager ikke. Absolutt ikke. Spesielt gresset i forgrunnen var ytterst bra på det første. På det andre blir trærne en velkomponert enhet. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg liker godt hvordan fargen i trærne gjør en rød tråd mellom bildene. Synes fargene omkring på det første bildet er i sterkeste laget. Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 To nydelige bilder som effektivt viser forskjell på høst og tidlig vinter. En helt utrolig forskjell på såpass kort tid! Imponerende! Lenke til kommentar
telealf Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Takk for kommentarer. Det som er gjort er å øke saturation litt, litt egde enhancement, litt på kontrast og svak tone adjustment i framkalling fra rå til jpeg, samt klippe litt på utsnitt (også for å få de like). Fargene er ellers "naturlige". Dette kameraet er også litt kjedelig på jpeg, så må uansett justere noe. Skal bli gøy å være på spot en gang med optimale lysforhold. Hittil har det begynt å regne / sne hver gang jeg har vært der. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Stilig at du gikk tilbake for å ta samme bilde.. Liker alle høst fargene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå