Gjest Gutt 14 snart 15 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 heisann, jeg har noen rare smerter i høyre del av brystet, de kommer når jeg tar store / middels åndedrag, lurer på om det kan være lungebettendelse, har aldri hatt det, og syns det er rart det bare er på høyre side. kjenner avogtil utenom store åndedrag og, merket dette i dag da jeg våknet, har hatt "spysjuka" som muligens var matforgiftning etter en ferietur i tyrkia. noen som har opplevd noe lingnende? er litt kvalm også, men det kan være noe som sitter igjen etter spysjuka, har ikke spydd siden i går morges. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Eg veit ikkje noko om dette, men du bør nok finne ut av det, du kan kanskje ta kontakt med helsesøster eller med legen din? Det er bedre å finne ut av det, og slippe å bekymre seg, enn å bekymre seg over noko som kanskje ikkje eingong er noko viktig. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det samme følese som stikk som man får 2-3 ganger i året , da er det vondt å puste inn. Det er muskelært og ikke hjertet, men du kan jo bare nevne det hos fastlegen? Så kan han sjekke. Hva spiste du, kylling? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 14 snart 15 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja, det var kylling jeg spiste, vet ikke hvilke stikk du mener, men skal vente og se om det blir bedre, det kom helt plutselig i dagmorres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jepps, den stikkefølelsen har jeg også hatt mange ganger. Noen ganger så vondt at du ikke tør puste, og mest lyst å vri deg i smerte på gulvet ^_^ Men det går over.. ..pleier å komme som lyn fra klar himmel ja Endret 10. oktober 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Regel nr 1, ikke spis kylling i utlandet. Til nød om den er så varm at du ikke kan tygge enda. Det stikket ZeVs^ beskriver er muskel, ikke hjertet som 99% trur. (OMG stikk i hjertet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå