sn9ken Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 kanskje derfor man burde lese alle postene? ok, men det kommer vel fler skal du se;) du har jo hele livet forran deg! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 men jeg sa barer til henne "jeg liker deg" "liker du meg" skal jeg forsøke en gang till med de rådene jeg fik det lars sa? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Si at du nettopp har ryddet rommet og spør om hu vil være med og rote? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Si at du nettopp har ryddet rommet og spør om hu vil være med og rote? +1 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Spør: "Sliten? Skal jeg holde puppene dine?" Garantert at hu faller for det! Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Si at du nettopp har ryddet rommet og spør om hu vil være med og rote? Genial kommentar! Må tas i bruk, fsx! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tidenes beste tråd Lenke til kommentar
fsx Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 ja sa til henne eller jeg skrivde dette "Jeg liker deg veldig godt. Føler liksom at alt er så bra når jeg er med deg. Vil gjerne bruke mer tid sammen med deg. Kunne du tenke deg det?" hu bare ble flau og sånt men sa ingenting Lenke til kommentar
fsx Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 henen sa "nei" men skal gi henne lit tid for og tenke litt kanskje henne sier "ja" da sorry for skrivefeil skal rette det med stavekontroll lit senere i dag Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvordan går det med dama nå a? Any luck yet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå