fsx Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) hehe har gjorde jeg en feil ikke akurat sex men jeg leger det på siden!, jeg var på skolen også sier di jentene eller dem gir meg såne kyse tein da ble jeg flau!, også prøvde dem og opne døre når jeg var på dass, også var det en gang jeg sat inne på grupe romet også komm di inn og skule hjelpe oss med noen lekser for spesielt jeg har jo skrivevansker også da ble jeg veldig flau , også hvar det en gang till men da skule dem lære meg og en annen med sex og samenliv alt dete har skjed for omtrent 3 måner siden trur jeg, men har ikke fåt tid for og skrive det Endret 12. januar 2010 av fsx Lenke til kommentar
fsx Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Støtter Pokémon innslaget her! Jeg slår sånne pervo jokes selv og det betyr ikke at jeg vill ha sex med hver eneste gutt jeg ser. Er jente forresten. Så slapp av, ha det morro og vent med sex til du er sikker på at du får riktige tegn. En av grunnene at hun ble flau kan være at hun kanskje ikke er helt vant til med så direkte sex-jokes som du er. Og kjære deg, få rompa tilbake på skolebenken og lær deg rettskriving. Freaker litt ut når det kommer setninger som kan ligne på norsk. jeg spiller ikke pokimon da går jeg heller og spiller call of duty Lenke til kommentar
radalf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du liker å leve på kanten ja... Call of duty har jo aldersgrense 16+ Lenke til kommentar
fsx Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 ja jeg lever på kanten kan spiller også gta iv bryr meg ikke om aldersgrense Lenke til kommentar
fsx Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 i dag hvar det litt av en dag jeg ble så flau når jeg satt og øvde til fremføring og vær gang jeg sa "senger" og "unger" da fik dem laterkrampe henne jeg liker ble helt flau det ser ut som at det kommer seg til rette skal spøre hu på skolebalet om noen dager kanskje danse samen Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 ja jeg lever på kanten kan spiller også gta iv bryr meg ikke om aldersgrense Du er et godt eksempel på hva vi kaller badass. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Spør henne om hun vil ha kjeks! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Er du gal eller? , jeg skal spøre om og bli sammen med hu på skolefesten Jeg trenger råd om hva jeg skal si til henne ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg trenger råd om hva jeg skal si til henne ?"Jeg liker deg veldig godt. Føler liksom at alt er så bra når jeg er med deg. Vil gjerne bruke mer tid sammen med deg. Kunne du tenke deg det?" Lenke til kommentar
fsx Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg trenger råd om hva jeg skal si til henne ?"Jeg liker deg veldig godt. Føler liksom at alt er så bra når jeg er med deg. Vil gjerne bruke mer tid sammen med deg. Kunne du tenke deg det?" takk:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det enkle er ofte det beste. Bare å si ting rett ut. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Det enkle er ofte det beste. Bare å si ting rett ut. Ja men osen skal jeg gjøre det i morgen da skal jeg prøve og få kontakt med dem eller prøve og bli venner med dem? skal spøre om og bli sammen med hu på skolefesten den 28 januar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Prøv å få hu på tomannshånd. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) hva mener du? Tomannshånd=bare dere 2 Endret 13. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 ja jeg lever på kanten kan spiller også gta iv bryr meg ikke om aldersgrense you are instantly and permanently my favorite person. 1 Lenke til kommentar
fsx Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 hva mener du? Tomannshånd=bare dere 2 ja jeg kan jo prøve men det blir veldig flaut holdte på og sprekke av rødhet i tryne av den fremføringa Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvem vet? Ja hvem vet..? Mulig de kline vilt? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) What has been seen cannot be un-seen. Jeg har hørt at lobotomi KAN hjelpe, men kameraten min som anbefalte meg den løsningen har ikke kommet hjem fra hans lobotomi i pakistan, så jeg vet ikke hvor effektivt det er. Endret 14. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå