Scooby snacks Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei Jeg liker å lese bøker om og av "eventyrere", altså personer som gjør noe annet enn 9-4-jobb. Liker å drømme meg bort til bøker som: "Mine 5 år som legionær" og den om han nordmannen som seilte jorden rundt i 14 år. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Dante80 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kan igjen anbefale "Pelsjegerliv" av Helge Ingstad Lenke til kommentar
randers Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 ”Pelsjegerliv” som nevnes over er en klassiker som absolutt anbefales. For min del setter jeg også ”På ski over Grønland” av Fridtjof Nansen svært høyt. Den kan leses på det digitale nasjonalbiblioteket i original språkdrakt: http://www.nb.no/utlevering/nb/d1ec1f26824...p;struct=DIV728 Boka finnes også i nyere utgaver dersom en fortrekker et mer moderne språk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Andy McNab - Bravo Two Zero Sann historie fra Gulfkrigen 1.0 Prøv også Chris Ryan - The One That Got Away for et annet perspektiv på hendelsen. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk for gode forslag, skal sjekke dem ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva med Erlend Loes "Doppler" og oppfølgeren "Volvo Lastvagnar"? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Doppler er fantastisk. Lo meg halvt i hjel da jeg leste den. Skal sjekke ut oppfølgeren. I det siste har jeg dessverre kun fått lest fagbøker, da jeg er midt inni eksamensperioden. Så fort den er over, skal jeg låse meg inne under dyna med varm kaffe og lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå