netted Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Den er ca 5 mnd og har begynt siste mnd å slikke på kler (meg), samtidig som han maler noe voldsomt.Noen sier at den er tatt fra moren for tidlig, var vel ca 2 mnd, Men hvordan skal jeg gripe ann dette? bare vere etter den å få den til å stoppe? Eller må den bare få drive på? Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hadde nøyaktig samme med en av kattene våre... prøv å holde hånden mellom katten og deg i ca 2 sek hver gang katten begynner å sutte på klærne dine... det tar ikke lang tid før katten tar pointet Lenke til kommentar
netted Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Takk, skal teste det Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dette gjør hannkatten vår også, bare at den patter på hokatten, gjerne på halsen eller rundt der, hehe. Begge to koser seg noe helt enormt, så de får bare holde på! Og ja, begge er kastrert/sterilisert, om noen skulle lure :!: Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det gjorde katten min ekstremt mye i starten. Men etterhvert som han ble voksen sluttet han med det. Han er 5 år nå og gjør det aldri lenger. Så det er nok bare en prosess som sitter igjen fra å sutte på moren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå