Gå til innhold

Spørsmål angående gammel PS2

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en PS2 slim versjon og vel 25 spill til den. Bruker den aldri da den har blitt byttet ut med en Ps3. Har ringt gamestop og hørt hvor mye jeg kan få for alt dette og de ga meg en prisantydning på ca. 400kr. :O Er ikke dette veldig lite?

Vurdert å selge konsoll og spill på Finn.no, rekner med at de ikke nytter? Noen som har gjort det selv?

Hva har du gjort med din gamle ps2 og dine spill?

Takker for alle svar.

Endret av Dudemeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

400 kr for bare PS2 er en bra pris! Men om det er med de 25 spillene er det ikke noe særlig.

Men jeg solgte min DS der for 500 kr, også solgte jeg Lord of The Rings: Conquest for 45 kr og Pokemon: Ruby solgte jeg for 15 kr.

Så da kan du tenke deg. At jeg fikk 500 for DSen er jo greit, men 15 kr for Ruby?!

Jeg bytta inn PS2 + 5 spill + 400 kr, mot en Xbox 360 Arcade med 1 spill, denne kampanjen er nok over nå. Men jeg solgte den Xbox 360 Arcaden jeg fikk for 1100 kr til privat person.

Jeg selger nesten alt mitt på GameStop, men jeg bytter bare til Gavekort så jeg får mer der i fra. For hvis du skal ha det i penger tar de 20% i moms e.l.

NB: Sjekk at han ikke mente hvis du tok pengene eller om han mente at du bytta inn/tok gavekort.

Lenke til kommentar
Kan du liste opp spill? Kanskje jeg hadde brukt noen kroner på et par spill om det var noe interessant. Med kroner mener jeg 100+,- ;)

Har så mye forskjellig, mye som er veldig gammelt. Har spill som Red Faction (min personlige favoritt), Beyond good and evil, GTA III, Tomb Raider AoD, Driver Parallel Lines, PES 06, 2008, Eye Toy 2, Metal Slug 3, Pitfall etc etc.

Tror jeg uansett skal legge ut mye av dette på Finn, får se hva jeg ender opp med i lommeboka. Mange gode minner, husker jeg kjøpte Burnout 2 og Project Eden og sa ''Sjekk den grafikken! :D''

Lenke til kommentar
400 kr for bare PS2 er en bra pris! Men om det er med de 25 spillene er det ikke noe særlig.

Men jeg solgte min DS der for 500 kr, også solgte jeg Lord of The Rings: Conquest for 45 kr og Pokemon: Ruby solgte jeg for 15 kr.

Så da kan du tenke deg. At jeg fikk 500 for DSen er jo greit, men 15 kr for Ruby?!

Jeg bytta inn PS2 + 5 spill + 400 kr, mot en Xbox 360 Arcade med 1 spill, denne kampanjen er nok over nå. Men jeg solgte den Xbox 360 Arcaden jeg fikk for 1100 kr til privat person.

Jeg selger nesten alt mitt på GameStop, men jeg bytter bare til Gavekort så jeg får mer der i fra. For hvis du skal ha det i penger tar de 20% i moms e.l.

NB: Sjekk at han ikke mente hvis du tok pengene eller om han mente at du bytta inn/tok gavekort.

Nei, her snakker vi Ps2 for 100,- og 25 spill til tre hundre,ca. 15,- pr spill. Personen som tok telefonen var ganske klar på at det var pengene det var snakk om. Spurte om dette med å bytte inn mot en x-box, men som du sier, det gjelder ikke lenger. Takk for tipset, mulig jeg bytter inn mot gavekort, ja, med mindre jeg ser en bedre løsning ved å selge det på finn. Tok det lang tid før du vikk respons på annonsen din? Ser det ligger veldig mye til salgs der.

Endret av Dudemeister
Lenke til kommentar

Nei, her snakker vi Ps2 for 100,- og 25 spill til tre hundre,ca. 15,- pr spill. Personen som tok telefonen var ganske klar på at det var pengene det var snakk om. Spurte om dette med å bytte inn mot en x-box, men som du sier, det gjelder ikke lenger. Takk for tipset, mulig jeg bytter inn mot gavekort, ja, med mindre jeg ser en bedre løsning ved å selge det på finn. Tok det lang tid før du vikk respons på annonsen din? Ser det ligger veldig mye til salgs der.

Hehe, hadde vel 360en i en uke før jeg solgte den, men solgte den til faren til en kamerat som skulle gi den i gave.

Lenke til kommentar

Jeg kunne gitt 400 kr. for en 90% perfekt gameboy coulor med spillet Pokemon Blue, men slapp unna med 50 kr. Største kuppet ever :love:

PS2 slim ville jeg ikke hatt for mer enn 100 kr. tor det er ganske mange som føler det samme.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...