saladin waits for alice Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Er ikke all verdens flink selv, men kunne vært artig å lese litt dikt her på diskusjon.no Her er en jeg skrev til ei venninne i fjor når ho hadde bursdag: Jeg vil ikke si hei, men kanskje jeg må Er glad i dag, men mine sjanser er få For du er vakker og grei, og gir meg glede ved et simpelt "hei" En venn kan man få, helt fra Revnerene i vår dype sjeler Men vi møttes via msn'ens feler Det vi kaller vennskap er på mange måter som en ring, i det skjule, representerer den vårt evig bånd men den er og forblir Gyllent og skinnende Jeg følte meg dum, holdte neste på å rives, men et bursdags dikt måtte skrives! For jeg bøyer mg ned til det tyske verbet zu sagen: Gratulere med dagen! Endret 10. oktober 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Post her i stedet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=459 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Post her i stedet:https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=459 En mod fortalt meg at dette var den beste plassen, jeg får vel be noen flytte for meg. Lenke til kommentar
Johnry Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var slett ikke dumt dette diktet her... om vennskapets bånd, liker godt sammenligningen med ringen, men føler kanskje at "gyllent go skinnende" ikke helt fant sin plass i diktet. Generellt liker jeg ikke så godt rim i poesi fordi jeg mener det setter for store begrensninger på diktet. Vet jeg kan høres litt negativ ut... men du skal vite at jeg liker det Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 nei nei, jeg forstår akkurart hva du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå