Gå til innhold

Lost Planet 2 - En ventetråd

CypheroN

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ!! gleder meg =D. Nå kommer jo godspilla i jevnt. Etter jul så er det jo: Januar: Mass Effect 2. Februar: Lost Planet 2 og i mars kommer Alien VS predator. Også må jeg jo få tak i Call of Duty Modern Warfare 2 også.

Januar blir en bra mnd med Darksiders og Mass Effect 2. Dark Void kommer også men litt mer usikker på det spillet. I februar kommer også Dante's Inferno og Bioshock 2 i tillegg til Lost Planet 2. Med andre ord; nok en meget bra spill mnd. Så har vi mars da, og jeg ser også veldig fram til AvP, men Just Cause 2 ser også ut som et must. Lurer på om ikke GoW III også kommer i mars. Ser ut som det blir en dyr vinter, hvis ikke Gamestop fortsetter med "bytt-inn-to+1,-" for et nytt spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Desverre er lost planet 2 blitt utsatt :(

Lost Planet 2, Monster Hunter Tri and Super Street Fighter IV have all been moved outside of the fiscal year ending March 31, 2010. Interestingly, the previously delayed Dark Void will stay in its early 2010 slot, though the sales estimate from Capcom was sliced in half, from 1.3 million to 600,000.

http://www.gametrailers.com/news/capcom-de...hree-major/1694

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...