Tomtruck Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 ÅÅÅ!! gleder meg =D. Nå kommer jo godspilla i jevnt. Etter jul så er det jo: Januar: Mass Effect 2. Februar: Lost Planet 2 og i mars kommer Alien VS predator. Også må jeg jo få tak i Call of Duty Modern Warfare 2 også. Januar blir en bra mnd med Darksiders og Mass Effect 2. Dark Void kommer også men litt mer usikker på det spillet. I februar kommer også Dante's Inferno og Bioshock 2 i tillegg til Lost Planet 2. Med andre ord; nok en meget bra spill mnd. Så har vi mars da, og jeg ser også veldig fram til AvP, men Just Cause 2 ser også ut som et must. Lurer på om ikke GoW III også kommer i mars. Ser ut som det blir en dyr vinter, hvis ikke Gamestop fortsetter med "bytt-inn-to+1,-" for et nytt spill. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Desverre er lost planet 2 blitt utsatt Lost Planet 2, Monster Hunter Tri and Super Street Fighter IV have all been moved outside of the fiscal year ending March 31, 2010. Interestingly, the previously delayed Dark Void will stay in its early 2010 slot, though the sales estimate from Capcom was sliced in half, from 1.3 million to 600,000. http://www.gametrailers.com/news/capcom-de...hree-major/1694 Lenke til kommentar
fend Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ja, spillet er vel betraktelig billigere også, nå. Finnes det på PS3 da? Trodde det var PC only. Hvor er det billigst? 299,- på PK Jeg kjøpte bruk lost planet på gamestop for 90 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå