CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Lost Planet 2 (Playstation 3, Xbox 360) Flere som gleder seg? http://en.wikipedia.org/wiki/Lost_Planet_2 Jeg skal med hånda på hjertet innrømme at jeg aldri har spilt eneren, bare siklet over det en gang, og så glemte jeg det hele. Men når jeg i stad logget på Playstation Store på min PS3 og lastet ned demoen til dette, var jeg ærlig talt spent på hva jeg hadde i vente. Og til dere som ikke har fått prøvd demoen, prøv den nå! Jævlig fet grafikk, dritkule monstre og spillets stil er bare dritkul. Dette skal handles inn! Lost Planet 2-bilder (Gamereactor) Lost Planet 2 announced Endret 10. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Slike store monstere som i denne videoen er skumle! Er noen i demoen. Se filmen hos Youtube Du vet jo aldri når de kommer! Lenke til kommentar
041204 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg likte Lost Planet veldig godt og ble blandt de beste i Norge online. Lå på andreplass en god stund når det gjald level rangsjeringen i hvert fall. Skal ærlig innrømme at jeg lastet ned demoen av LP2 og ikke skjønner hvordan jeg skal ta bossen. Har spilt demoen fem ganger og feilet hver gang. Kan forøvrig nevne at kompisene mine også fikk bakoversveis når vi spilte LP2 demoen på HD prosjektor med 5.1 surround og to store subwoofere Spillet er mildt sagt en heftig actionfest, det gjelder eneren også. Kan anbefale deg å kjøpe det mens du venter, monstrene der er like store de også (vel, kanskje bittelitt mindre), dessuten får du det for en billig penge nå. Endret 10. oktober 2009 av 41204 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Ja, spillet er vel betraktelig billigere også, nå. Finnes det på PS3 da? Trodde det var PC only. Hvor er det billigst? 299,- på PK Endret 10. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Jeg spilte gjennom eneren på 360 for en stund siden, og jeg husker det var ganske underholdende. Det som var synd var at Lost Planet hadde en utrolig varierende vanskelighetsgrad. De første 75% av spillet var en cakewalk, men plutselig ble det fullstendig umulig (og frustrerende) Prøvde demoen en dag her og jeg ble vel imponert. Føles utrolig kult å kjempe mot et digert beist. Bare det å klatre på ryggen dens var jo awesome. Noe som trakk litt ned på opplevelsen i demoen er at selv om fire stykker kjemper mot samme fiende, føltes det ikke ut som samarbeid. Muligens bare jeg som var uheldig og møtte på tre som ville kun kjøre sitt eget løp Lost Planet 2 skal nok kjøpes, men ikke før det havner i billigkurven. Altfor mange spill som frister mer i høst. Endret 11. oktober 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Gleder meg noe vilt helt siden jeg testa demoen på xbox live. Har desverre ikke spilt enern. Det jeg gleder meg mest til er å spille co-op med folka Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Prøvde meg på demoen på 360 nå (har PS3) hos en kompis, og var ca. like lett/vanskelig. Siste svære larvebossen er fortsatt umulig. Eller, umulig er han ikke, men tar så lang tid å drepe'n at man gir opp før. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Litt ekstra bilder Gigantiske monstre er tydeligvis et must. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg gleder meg. Eneren ser kjedelig ut, men dette er pusset opp og har digg coop, så blir et sikkert kjøp fra meg. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg så faktisk på et intervjue med en av utviklingsfolka, han sa det at den salamander tingen som du sloss mot i demoen til xbox er en av de mindre. Så da blir det stilig å se resten =D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Haha! Så sykt. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Når kommer spillet ut? Har 1eren eller Lost Planet Colonies som er en utvidelse av 1eren Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Når kommer spillet ut? Ingen dato satt, så vidt jeg vet. Som trådstarter skal jeg prøve å få med meg denne infoen (når den kommer) og informere dere. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bare jeg som ikke likte ener'n? Var vel det andre spillet jeg fik meg til 360en, gadd aldri fullføre. Kanskje jeg får prøve på nytt i kveld eller noe, godt muig jeg har forandret mening å liker det nå, dunno. :] Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Har du prøvd demoen til LP2 da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Da har vi fått lanseringsdato (jeg vet ikke hvor lenge det har vært tiljengelig for allmennheten?). Uansett, 23. Februar kommer denne nyheten til verden, i alle fall I USA. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Da er jeg heftig opptatt med Bioshock II Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Da er jeg heftig opptatt med Bioshock II For å være helt ærlig har min interesse dabbet av litt selv. Men vi får se. De spillene jeg ser fram til i 2010 mest er Mafia II og Red Dead Redemption. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ÅÅÅ!! gleder meg =D. Nå kommer jo godspilla i jevnt. Etter jul så er det jo: Januar: Mass Effect 2. Februar: Lost Planet 2 og i mars kommer Alien VS predator. Også må jeg jo få tak i Call of Duty Modern Warfare 2 også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Apropos Red Dead Redemption https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14816030 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå