Gå til innhold

Lost Planet 2 - En ventetråd

CypheroN

Anbefalte innlegg

lostplanet23.jpg

Lost Planet 2 (Playstation 3, Xbox 360)

Flere som gleder seg?

http://en.wikipedia.org/wiki/Lost_Planet_2

Jeg skal med hånda på hjertet innrømme at jeg aldri har spilt eneren, bare siklet over det en gang, og så glemte jeg det hele. Men når jeg i stad logget på Playstation Store på min PS3 og lastet ned demoen til dette, var jeg ærlig talt spent på hva jeg hadde i vente. Og til dere som ikke har fått prøvd demoen, prøv den nå! Jævlig fet grafikk, dritkule monstre og spillets stil er bare dritkul.

Dette skal handles inn!

Lost Planet 2-bilder (Gamereactor)

Lost Planet 2 announced

lostplanet2.jpg

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte Lost Planet veldig godt og ble blandt de beste i Norge online. Lå på andreplass en god stund når det gjald level rangsjeringen i hvert fall. Skal ærlig innrømme at jeg lastet ned demoen av LP2 og ikke skjønner hvordan jeg skal ta bossen. Har spilt demoen fem ganger og feilet hver gang. Kan forøvrig nevne at kompisene mine også fikk bakoversveis når vi spilte LP2 demoen på HD prosjektor med 5.1 surround og to store subwoofere :p

Spillet er mildt sagt en heftig actionfest, det gjelder eneren også. Kan anbefale deg å kjøpe det mens du venter, monstrene der er like store de også (vel, kanskje bittelitt mindre), dessuten får du det for en billig penge nå.

Endret av 41204
Lenke til kommentar

Jeg spilte gjennom eneren på 360 for en stund siden, og jeg husker det var ganske underholdende. Det som var synd var at Lost Planet hadde en utrolig varierende vanskelighetsgrad. De første 75% av spillet var en cakewalk, men plutselig ble det fullstendig umulig (og frustrerende)

Prøvde demoen en dag her og jeg ble vel imponert. Føles utrolig kult å kjempe mot et digert beist. Bare det å klatre på ryggen dens var jo awesome. Noe som trakk litt ned på opplevelsen i demoen er at selv om fire stykker kjemper mot samme fiende, føltes det ikke ut som samarbeid. Muligens bare jeg som var uheldig og møtte på tre som ville kun kjøre sitt eget løp :p

Lost Planet 2 skal nok kjøpes, men ikke før det havner i billigkurven. Altfor mange spill som frister mer i høst.

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...