Gå til innhold

AudioVisuelt.no: Få tester av TVer

Anbefalte innlegg

For å være en større satsning på lyd og bilde, savner jeg faktisk tv-tester. Når dette (forhåpentligvis) kommer, hadde jeg og sikkert samtlige satt pris på tester av litt større tv-er enn 40 og 42 tommere. Det er FRYKTELIG få tester av større TV-er og 50 tommer blir snart den nye folketv-størrelsen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å være en større satsning på lyd og bilde, savner jeg faktisk tv-tester. Når dette (forhåpentligvis) kommer, hadde jeg og sikkert samtlige satt pris på tester av litt større tv-er enn 40 og 42 tommere. Det er FRYKTELIG få tester av større TV-er og 50 tommer blir snart den nye folketv-størrelsen!

Om du tar en titt på salgsstatistikken for 50" så vil du se at den har flatet rimelig ut siste året..:).

42 vs 32 derimot, der er det den store endringen nå skjer.

Men nok off topic, tester av tv er tingen. Og det tror jeg uten tvil at Audiovisuellt har på planen framover.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takk for innspillet! Yes, tester av litt større (men samtidige overkommelige) TV-er står på planen vår. Vi håper å få kjørt en større samletest på denne siden av jul. Vi ser da i første omgang for oss 46" - 52", med priser opptil 10-12000 kroner. Kom gjerne med ønsker på konkrete modeller :)

Lenke til kommentar

Her er en oppramsing over kurante modeller, utropstegn på de viktigste:

LCD/LED: xxLH5000 (!), LExxB535 (!) LExxB656 (!), LExxB755, UExxB7050 (!), xxPFL5604, xxPFL7404, xxPFL9704, LCxxLE700, KDLxxW5500 (!), xxXV635DN.

PLASMA: PSxxB535, TXPxxX10, TXPxxG10, xxPS8000 (Disse bør egentlig testes alle sammen.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...