JaNettopp Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 SearchIndekser.exe bruker minst 50% av prosessoren, hvordan skal jeg få fjernet eller redusert dette? Hvis jeg avslutter prosessen, kommer den tilbake etter en liten stund. Slik ser det ut... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Enten la programmet kjøre ferdig eller se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596217 Lenke til kommentar
JaNettopp Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Enten la programmet kjøre ferdig eller se her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596217 Har prøvd å vente, men hva enn det er, blir det ikke ferdig... Enn for den linken, har sett på den siden, men jeg har ikke office 2007... eller noe som heter/ligner på "Windows desktop search" i oppstart... Samt at jeg ikke har installert Windows desktop search heller, jeg kan ikke avinstallere noe jeg ikke har... Endret 10. oktober 2009 av JaNettopp Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Prøv dette, kopier og lim inn %SystemRoot%\system32\services.msc /s i Kjør, trykk OK. Se om du finner Windows Search, dobbel klikk på den, sett Oppstartstype til Deaktivert, trykk Bruk, OK, prøv en restart av pc, og se om Searchindexer.exe er borte. Lenke til kommentar
JaNettopp Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Prøv dette, kopier og lim inn %SystemRoot%\system32\services.msc /s i Kjør, trykk OK.Se om du finner Windows Search, dobbel klikk på den, sett Oppstartstype til Deaktivert, trykk Bruk, OK, prøv en restart av pc, og se om Searchindexer.exe er borte. Prosessen forsviner når jeg gjør dette, men det er ikke noen varig løsning... Kommer tilbake når jeg restarter pc... Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Prøv å avinstaller Windows Search 4.0. Lenke til kommentar
JaNettopp Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Prøv å avinstaller Windows Search 4.0. Har ikke det programmet... Men det ser ut som om det plutselig forsant... Prøvde å restarte en gang til, har ikke kommet tilbake ennå. Endret 11. oktober 2009 av JaNettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå