r0zie Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei, har kjøpt meg ny tv, med sånn cam modul i, har hatt en sånn grundig tuner boks til nå, men vil gjerne bruke den som er i tven for å bli kvitt en fjernkontroll.. hva må til? var innom butikken jeg kjøpte tven i i dag, men de sa eneste utvei var enten 1000 kr for en cam modul, og jeg måtte registrere kortet innpå modulen, eller så måtte jeg tegne nytt ab. på meg selv.. jeg har rikstv med i husleien her så det er lite aktuelt å tegne nytt abonomang.. what to do? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kjøp ein modul. Eg har brukt kortet mitt både i ein vanleg boks og i modul utan problem. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 kostet den 1000 kr? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja den kosta tett opp under 1000-lappen då eg kjøpte den for over eit år sidan, og det billegaste du får den for i dag er 705,-. Det kan kanskje vere lurt å sjekke lokale elektronikkbutikkar, for bestemor mi fekk ein på Elkjøp for 500,- i vår. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 er det samma hvilken kortmodul det er eller må det være en spesiell type, feks rikstv godkjent? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er berre Technicrypt sin som er godkjend for RiksTV, men om andre verkar veit eg ikkje. Eg tok i alle fall ikkje sjansen då eg kjøpte. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 995,- er den korrekte prisen på CA-modulene til Riks TV. Disse kan kjøpes seperat, men etter den korrekte "innstalasjonen" er man nødt å kontakte Riks TV for å binde kort og modul sammen, evt. TV og modul. Dette er fikset på 1 minutt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tråden er feilpostet, og flyttes til digital-tvforumet. Forøvrig er løsningen å kjøpe en CAM som alle sier her, og ringe rikstv når du er hjemme, oppgi kortnr ditt og at du har kjøpt deg en CAM, de legger inn CAM'en i systemet og ting funker. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 må man registrere tven sitt serienr og når man parer CAMen og kortet? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei, tvens serienr holdes utenfor. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 oki, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå