Pubé Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) http://www.dealextreme.com/products.dx/category.827 Hvis det er flere ulovlige enn lovlige skriv bare opp de lovlige og motsatt Det er en venn jeg har som er facinert av sånne ting Tenger på julegaver etc. Endret 10. oktober 2009 av Zoro-Sama Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Boksehanskene er lovlige.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Boksehanskene er lovlige.. Haha XD Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 bare bestill det du liker , kommer frem uannsett Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sverd er jeg ganske sikker på er lovlig i Norge. Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 De er ikke skarpe, så det går ikke som våpen, men pyntegjenstander. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 De er ikke skarpe, så det går ikke som våpen, men pyntegjenstander. Har hørt at sverd selv om de er skarpe ikke regnes som våpen i Norge og derfor ikke ulovlig. Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 De er ikke skarpe, så det går ikke som våpen, men pyntegjenstander. Har hørt at sverd selv om de er skarpe ikke regnes som våpen i Norge og derfor ikke ulovlig. Kan nok stemme det. Jeg har aldri hørt om noe forbud, og det er en ganske vanlig ting å ha for samlere og krigshistorikere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå