cliffme Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det noen som har erfaring med og leie bil der? Noen firma som anbefales? Hva bør man få med seg når man har bil og kan kjøre hvor man vil på øya? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Ingen som har leid bil på Gran Canaria? Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ingen som har leid bil på Gran Canaria? Jeg har leid motorsykkel på naboøya Tenerife, men det er ca 10 år siden. De krevde at jeg hadde motorsykkelsertifikat, men var fornøyd med å se mitt sertifikat som kun gjaldt for bil... Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har leid bil på Lanzarote for ett års tid siden. Gikk litt rundt der vi bodde og så hva som var... Fikk en liten bil for ca. €100 for 3 dager, forsikring inkludert. Hotellene pleier å ha avtaler med utleieselskaper som kan være gunstige... Sjekk i resepsjonen. Der finner du garantert også "kjørerute" som viser alt som er interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå