aDYMAN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bare lurer på hvordan komplett er for tiden ? noen som har bestilt noe ifra komplett i d siste ? Hovrdan er leveringstiden og sånn osv ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er vel slik den mer eller mindre alltid har vært Grei leveringstid, grei service og høy pris Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tok meg den friheten å endre emnetittelen til noe som kanskje kan gi litt flere og relevante svar for spørsmålene i førstepost @ TS: Send meg en PM om det er sterke protester Lenke til kommentar
aDYMAN Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hehe, Joda takk for det, Og ja jeg har selv erfart Komplett som et bra handle sted, har erfart i å få tingene mine etter 3 dager (raskeste jeg har opplevd) Seineste var en uke men da måtte de bygge en pc som jeg hadde plukka ut, så det er forståelig. Grunnen til at jeg lagde en slik tråd var for å se om folk har andre problemer enn jeg har MEn som sagt jeg er godt fornøy med komplett for tiden Endret 10. oktober 2009 av aDYMAN Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Komplett er dyrt. Utenom det er det en kjempebutikk å handle i Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Komplett er dyrt. Utenom det er det en kjempebutikk å handle i skamdyrt, men.... de har noen bra "ukens tilbud"... men pass deg også for det, til og med komplett "ukens tilbud", kan være dyrer enn hos andre Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er ikke "skamdyrt". Det er 50-100 kr ekstra i de fleste tilfeller, og det fortjener de for servicen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Uten å dra det videre off-topic må jeg si jeg syns psdata er langt dyrere enn noe annet. Komplett er i alle fall rettferdige, på sett og vis. Men ja, nok om det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er ikke "skamdyrt". Det er 50-100 kr ekstra i de fleste tilfeller, og det fortjener de for servicen. Føler jeg får nøyaktig samme service hos netshop, og der er prisene langt hyggeligere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ganske enig der, har gode erfaringer hos Netshop, Komplett og Microplex. Men fortsatt synes jeg det er like greit å betale litt til Komplett også. Lenke til kommentar
tgfaen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Handler alltid hos Komplett. Rask levering og god service. Betaler gjerne 50-100kr ekstra pga av dette. Og det dere sier at Komplett er skamdyre? Not true, dere er skamløse. Lenke til kommentar
spy0910 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har alltid handlet hos komplett. fin leveringstid etc etc. Kjøpte en maskin hos de for et par måneder siden som har vert inne på reparasjon 3 ganger nå og fungerer fortsatt ikke. Svekket tilliten til de litt kanskje =( Lenke til kommentar
tgfaen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har alltid handlet hos komplett. fin leveringstid etc etc. Kjøpte en maskin hos de for et par måneder siden som har vert inne på reparasjon 3 ganger nå og fungerer fortsatt ikke. Svekket tilliten til de litt kanskje =( Er det en HP laptop? Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) komplett er dyre,ikke til og komme bort fra det.men bestilte et 5870 kort derfra fredag den 2okt sent på kvelden og fikk kortet i tromsø onsdag 7okt ringte mandag den 5okt siden kortet var satt ned fra 3099 til 2795 og spurte om jeg kunne avbestille og kjøpe kortet på tilbud,dagen etter var det kreditert 304kr på min konto før jeg hadde fått kortet Endret 11. oktober 2009 av jallanissen Lenke til kommentar
spy0910 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har alltid handlet hos komplett. fin leveringstid etc etc. Kjøpte en maskin hos de for et par måneder siden som har vert inne på reparasjon 3 ganger nå og fungerer fortsatt ikke. Svekket tilliten til de litt kanskje =( Er det en HP laptop? Nei, en Komplett stasjonær som de har satt sammen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og det dere sier at Komplett er skamdyre? Not true, dere er skamløse. Gå i prisguiden og skjekk selv Er nok av beviser på at Komplett er dyre. Men for all del, en veldig fin butikk å handle i. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ikke uvanlig at komplett ligger godt over den billigste løsningen når jeg mekker hele pcer, men skal sies at de har jo faktisk lavest pris på en del varer. leverings tida deres er drit rask og de har option for leveranse på døra for ikke så alt for mye ekstra. noe som er konge når man er student og det er 1km til nermeste postkontor og man skal dra med seg et F..... kabinett opp byåsveien i piss regn. Bestilte lørdag for to helger siden hadde den på døra mandag kveld. Tada. var vel 200 og change for p&p. og da kom den i to leveranser. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Veldig bra leveringstid (og enda bedre på brevpost), bra innpakkede forsendelser, bra service, ganske høye priser (i det siste har det dog vært en del gode weekend og uketilbud) og bra utvalg (til å ha eget lager, noe Amentio f.eks. ikke har og har derfor bedre utvalg siden de speiler XX ulike lagre). Lenke til kommentar
magnys Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bestilte diverse komponenter for en stund siden. Ikke alt var på lager, så det tok en stund før de fikk sendt det. Men ble sendt forrige mandag, og jeg fikk første kolli på døra tirsdag, mens det andre kom på døra onsdag. Posten er jeg mindre fornøyd med, fordi ifølge dem skal sjåføren ringe 30-60 minutter før han ankommer med pakken, men det gjorde han ikke. Så dermed endte jeg med å gå hjem fra postkontoret med en svær eske(kabinett :|) på torsdagen. Så komplett er jeg fornøyd med, til tross for en del stive priser. Helgetilbudene veide heldigvis mer enn opp for det. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bestilte en CPU kjøler i går natt kl 3, ble sendt kl 11 samme dag. Kjappe som bare det Skal hente den i morgen på posten da den kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå