ok67 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Her har det vore Soddfæst Alt regnet har gjort stien til ein jørmepytt. Omsider var stien tørr. Arela Refusert kandidat til dagens oktoberfestbilde Dette blir vel dagens oktoberfestbilde Hengebrua Kroppanbrua Litt rust.... Randi og vennina tok ikkje sjansen å gå over hengebrua, og fann seg vel tilrette på benken på "landsida" 4 på rad Brukte 25mm pannekake på alle bilda. Endret 10. oktober 2009 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flotte bilder du har tatt ok67, og fargene er så fine på min nye skjerm. Herlig tur vi hadde langs elven i det flotte været - og laksen som hoppet var da stor...... Har ikke rukket å se på mine (500) enda, for mens jeg var sølete og skitten kastet jeg meg over jobben å plante de 200 løkene jeg fikk i posten i går, holdt på omtrent til nå. Og du verden så mange fine steder man kommer seg på disse foto-treffene. Tenk jeg har ikke gått den turstien før, men dit skal jeg tilbake. Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Takk for turen. Engang på 70 eller 80 -tallet var det store oppslag i avisene etter at det var oppservert Pianha ved Nedre Leirfoss. De er nok døde nå, men vi har fått en krokofant. Får vel ta seg en tur hit til neste sommer, en liten middagshvil kanskje. Hvor er vi? Randi sjekker GPS'en og fører oss ned "the dirt road" fritt etter :/: Can't go down the dirt road by myself :/: (spoken: My Lord, who ya gonna carry?) I don't carry my rider, gonna carry me someone else Kroppan bru og det obligatoriske fuglebildet (nesten autentisk). Og siden alle er så glade i melkeaktige elver, så... Helena viste med disse stråene som hang på en wire i elva. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Det var da morsomme bilder, arela...det heter ikke Leirfossen for ingenting nei, leire, og gjørme og masse dritt et stykke ja, enkelte partier forserte jeg nærmest ved å entre fra tre til tre i Tarsan-stil. (Vil nå heller skylde på ok67 sine sti-lederskaper, enn min GPS da :!: ) Har bare tid til et par raske nå, kommer flere siden: Gjett hvem som leker i Leirfossparken?: Møte på stien.....(mens det enda var på det tørre området) Plusser på noen til... Her er broen som de tre modige forserte: Så kom det en lading kanoer, og en gruppe "Canonister" ble sjøsatt: Mens andre greide seg med enklere farkost på "Nidelven stille og vakker...." Endret 11. oktober 2009 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Takk for en koselig tur! Dere har postet masse fine bilder. Her er noen av mine. Litt mörke, kanske? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Siste rest av fotografer og annet ved Nidelvens bredd: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå