Glassflasken Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Neida;) Fikk bare inspirasjon fra en annen topic. Men ontopic. Jeg har tenkt å Jailbreake en iPod Touch 3.Gen 32GB. Men hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Truster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har en som deg og vil jailbreak den også men ifølge ting jeg googla så sies det at 3.Gen er automatisk oppdatert til 3.1 som ikke kan bli jailbreaket ennå. Og noen steder står det at de har funnet ut av hvordan man skal gjøre det på 3.1 også men venter litt med å slippe det ut. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 så det blir mulighet å jailbreake en ipod 3g altså ? Lenke til kommentar
Truster Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 så det blir mulighet å jailbreake en ipod 3g altså ? Vet ikke vet aldri om de folka snakker helt riktig det er ihvertfall at de har funnet en åpning men de vet ikke om den virker. Men vi får vel bare håpe det går snart Lenke til kommentar
makila Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det har kommet jailbreak til 3.1.2, den heter blackra1n. Søk litt rundt om den. Her er en link hvor du kan laste den ned. http://blackra1n.com/ Lenke til kommentar
Truster Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Brukte den for å jailbreake Ipod Touch 3G virker helt greit men ett problem for touch er at hver gang vi restarter den så må vi koble den til Blackra1n. Står om det på siden et sted. Så ekke helt perfekt for oss Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hmm, hørtes rart ut. Har selv en iPod touch som funker knall med blackra1n. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Samma her men de sa ifra på siden at de med Ipod Touch 3G må bruke blackra1n og jailbreake igjen hver gang vi restarter den. Men hakke skjedd med meg ennå så ekke no spesielt farlig syntes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå