EMS15 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen som vet om noen nye MMORPG spill som kommer i 2009? Lenke til kommentar
even093 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hmm.. nope =/ Kanskje noen som vet om en nettside elns? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hm... Vi er jo i 2009 nå. Og de jeg har vært mest interesserte i som allerede har kommet ut er Darkfall (semi-sandbox, full loot hardcore pvp), Aion (Standard theme park bare med bedre grafikk, I.E. ikke noe for meg) og Fallen Earth. Ellers har vi Mortal Online som kommer snart (Forhåpentligvis), også sandbox, full loot hardcore pvp. Men jeg er temmelig skeptisk, det ser ut som utviklerne sliter en del. Sjekk ut denne listen på mmorpg over de mest hyped spillene (Det står når de kommer, og om de har kommet ut) - http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/show/al...ype/sOrder/desc Endret 10. oktober 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Selv venter jeg spent på Mortal Online, som egentlig skulle komme sommeren 2009. Men det kommer vell ikke før slutten av 2010 kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Så lenge de ikke blir tvunget til å slippe spillet for tidlig, så kan de godt vente til 2010 egentlig. Dårlige releases ødelegger så utrolig for befolkningen. Eller... Det kommer litt ann på hvor mange folk en server i spillet kan holde og hvor stor verdenen er. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja, jeg håper det for spillets skyld ja, sån at det ikke blir som AoC. Liker veldig godt potensiale i spille, så håper at de får til alt det de "lover" med spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå