leifeinar Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Har en sammboer som er fullstendig hekta på EXCEL noen som har tips på en bok, litt avansert som jeg kunne kjøpt i gave?? sett litt på denne. http://www.play.com/Books/Books/4-/1136197...le/Product.html Endret 10. oktober 2009 av leifeinar Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja Excelbibelen er makaløst god. Anbefales varmt. Men pass på: Bruker hun Norskspråklig Excel, må hun ha en norskspråklig bok. Alle regnearkfunksjoner er forskjellige på engelsk og norsk. Og dansk og finsk og latvisk og ... HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, ser nok ut som en norsk excel ja, er det noen mulighet for og bytte språk? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Man kan kjøpe språkpakker til Excel 2007. Men jeg er ikke sikker på å man kan putte engelsk på norsk excel, det der er dårlig dokumentert. Det dere er uansett for viderekomne og unormalt interesserte personer, jeg anbefaler det ikke. Jeg skifter mellom engelsk og norsk excel daglig. Det er nøyaktig dobbelt så mange kommando- og formelnavn å huske, og det er mer enn mange nok i utgangspunktet. I tillegg er det utallige hurtigtaster som skifter mening med språket, hvilket gjør at man aldri "får det i fingrene". Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå