JarlG Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det noen enkel måte å få gjennomsiktig bakgrunn på? I photoshop skal det gå ganske greit dersom du lagrar i eit format som støttar 'transparency', .gif eller .png funkar flott. Dersom du har satt background til transparent, trenger du berre å slette 'selections' på bilete, så skal alt gå. Om dette ikkje er tilfellet, trur eg du berre kan slette background og det vil automatisk bli transparent. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Takker! For før har jeg malt bakgrunnen grå gjort en hel masse annet før jeg endte opp med en .tga (targa) fil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 kan noen prøve å sette inn nattsyns briller som de i splinter cell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 ja sykt bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 kan noen gi mitt bilde en slik effekt på nattsynsbrillene til denne brukeren har? https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=140743 de horisontale linjene ut fra brillene. Lenke til kommentar
think2ce Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det noen enkel måte å få gjennomsiktig bakgrunn på? GIF eller PNG og transparent bakgrunn kan gjøres i de fleste redigeringsprogram, men det er ikke alle filtyper som støtter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå