moon_blood Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 De oppdragene hvor man skal lete etter Dons eiendeler i huset hans og når man skal inn i Sonyas bordell får jeg ikke gjort noe med! På begge oppdragene skal det være en bryter bak et bilde, men jeg får ikke snudd noen bilder i det hele tatt! Har tatt mange quests i byen, men er det noen spesielle quests jeg må ta for å komme meg videre? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 De oppdragene hvor man skal lete etter Dons eiendeler i huset hans og når man skal inn i Sonyas bordell får jeg ikke gjort noe med! På begge oppdragene skal det være en bryter bak et bilde, men jeg får ikke snudd noen bilder i det hele tatt! Har tatt mange quests i byen, men er det noen spesielle quests jeg må ta for å komme meg videre? Du får ingen indikator på hva som er "klikkbart" i Risen. Du må bare trykke vilt med musa på alt du ser. Husker ikke helt med The Don sitt hus, men i Sonyas bordell er bryteren på veggen i rommet til venstre når man entrer bygget. Inne med dama som ligger i badekar, på kortveggen. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 De oppdragene hvor man skal lete etter Dons eiendeler i huset hans og når man skal inn i Sonyas bordell får jeg ikke gjort noe med! På begge oppdragene skal det være en bryter bak et bilde, men jeg får ikke snudd noen bilder i det hele tatt! Har tatt mange quests i byen, men er det noen spesielle quests jeg må ta for å komme meg videre? Du får ingen indikator på hva som er "klikkbart" i Risen. Du må bare trykke vilt med musa på alt du ser. Husker ikke helt med The Don sitt hus, men i Sonyas bordell er bryteren på veggen i rommet til venstre når man entrer bygget. Inne med dama som ligger i badekar, på kortveggen. Takk for svar! Jeg har spillet på 360, og har trykt på stort sett det som er å trykke på i hele byen. Måtte legge det fra meg før jeg brant ned hele huset... Er ingen quests som åpner de da kanskje? Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Når det gjelder Dons eiendeler, så må du plukke opp en amulett, bryteren bak bilde gjør ingenting så vidt jeg vet, men fant altså amuletten like ved i et skap. Sonyas bordell, for å åpne opp den hemmelige utgangen, så må du venstre klikke når du er inntil bildet som er hvor alle badekarene er. Hvis du gir Sonya 10 gold, så sier hun hvor bryteren er, men tror ikke det er nødvendig å gjøre dette. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Når det gjelder Dons eiendeler, så må du plukke opp en amulett, bryteren bak bilde gjør ingenting så vidt jeg vet, men fant altså amuletten like ved i et skap. Sonyas bordell, for å åpne opp den hemmelige utgangen, så må du venstre klikke når du er inntil bildet som er hvor alle badekarene er. Hvis du gir Sonya 10 gold, så sier hun hvor bryteren er, men tror ikke det er nødvendig å gjøre dette. Det er 2 badekar der, sant? Jeg trykker A overalt på veggene, men ingenting skjer Kan spillet være annerledes på 360 da? Ville vært merkelig i tilfelle... Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja, tror det er to bilder på veggene der inne, det ene åpner opp en hemmelig utgang. Har du fått questen der du blir bedt om å møte Scordo? I så fall så burde det fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå