Gå til innhold

Hjelp til kjøp av gaming bærbar til rundt 6-8000.

Anbefalte innlegg

Heisann, da er jeg i militæret og trenger en bærbar pc som egner seg godt til spilling, noe det mest sansynlig blir mye av i tiden framover:) Jeg har sett litt rundt på egen hånd, men er ikke helt sikker på hvilke som gir mest for pengene. Håper noen med litt peiling gidder og sette seg ned å finne noen alternativer til meg:)

Trenger ikke blue-ray spiller på pcen.

Acer sin 5935g virker som et godt kjøp, men finner ingen som selger den nå? er den tatt ut av produksjon?

På forhånd takk for all hjelp:)

Endret av Lappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan vil denne være i forhold til 5935g maskinen? Den har et ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3 kort, mens 5935g har et NVIDIA GeForce GT 240M 1024mb DDR3 kort. Altså dobbelt så lite minne, men har hørt at dette ikke trenger å ha så veldig mye og si på spill ytelse og at Multicom pcen kommer til og yte generellt bedre på spill. Er dette et faktum?

Endret av Lappy
Lenke til kommentar

Det går jo ann å komme seg ned til Elkjøp/Lefdal/Expert og spørre om annbefalinger der. si til dem at du er på utkikk etter en pc med dittt budsjett som skal egne seg til spilling og de type spill du har planer om å kjøre.

De vil sansynligvis gi deg godt svar.

Lenke til kommentar

Ja, mulig det. Men etter min erfaring har ofte folk som jobber på slike plasser, ikke alltid peiling. Er sikker på at det er mange som er aktive på forumet som har bredere kunnskap en de som jobber på f.eks elkjøp. Da de kanskje bare har kunnskap om maskinene de leverer.

Endret av Lappy
Lenke til kommentar

Sant det du sier der.

Det jeg gjør hver gang jeg skal kjøpe noe ntt, er å gå i alle de forsjellige el butikkene, og sammenligne. Og kanskje spørre etter en i butikken som har peiling på maskiner til spillbruk.

Det er jo alltids lurt å lese tester. Der kan du finne mye nyttig!

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...