Gjest Guest_Larsen_* Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Heisann! Har nå i det siste vært plaget med smerter i fra håndledd og videre til sånn ca. rett under triceps. Smertene er ikke voldsomme, men er ubehagelige når de trer inn. Noen ganger pleier albue-leddet å låse seg, så jeg må "knekke" det opp. Jeg oppdaget smertene da jeg trente med benkpress, da kjente jeg dem da jeg førte stange ned mot brystkassa. Men nå skal det ikke mer til enn at jeg åpner et syltetøyglass. Noen som har opplevd lignende? Det første jeg tenkte på var senebetennelse, men har hørt at dette skal gjøre veldig vondt? Kanskje en belastningsskade? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det kan virke som en belastningsskade, ja. Men anbefaler deg egentlig å ta en tur til fastlegen som kan finne konkret ut av hva det er og samtidig henvise deg til noen som kan hjelpe deg (fysioterapeut f. eks). Har hørt om flere slike tilfeller, og da er det folk som har trent feil e.l. og fått treningsrelaterte skader, og da skal det veldig lite til før enkelte merker smertene. Håper du får fikset det slik at du kan begynne å trene igjen snart, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå