Strider16 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Da jeg fikk pcen min, ble hovedkortet (http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/CDS/I139010.jpg) svidd av en eller annen grunnn. Prata med en datafrik og han sa at det var kortslutta, og det er det jeg har gått ut i fra siden det ble sendt inn på service. Da jeg kikket litt rundt i dag så jeg at hovedkortet mitt bare støttet 266 mhz, mens cpuen min var 333 mhz bus... Kna dette være grunnen til at hovedkortet mitt gik til helvete ?? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hva heter kortet ditt?? Og det er ikke mulig å svi et hk ved å sette inn cpu som takler høyere fsb enn hk. Er nok en litt rar PSU eller statisk elektrisitet som har tatt det om det. Lenke til kommentar
Strider16 Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 har et Abit AT7-MAX2 Hovedkort Socket A, S-ATA kort Det var det han data kisen sa og.. at det var statisk elektrisitet siden jeg hadde drevet å satt inn en harddisk.. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 har et Abit AT7-MAX2 Hovedkort Socket A, S-ATA kort Det var det han data kisen sa og.. at det var statisk elektrisitet siden jeg hadde drevet å satt inn en harddisk.. Når du driver å roter inne i PC'en bør du ha på deg antistatisk ring eller armbånd... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå