Gå til innhold

kjøpe DSi fra utlandet

MenuM

Anbefalte innlegg

hei, jeg har lyst til å kjøpe en nintendo DSi fra kmart.com for prisen sin skyld :p

Men jeg lurer på om hvilken lader jeg får med i pakken, får jeg en lader som ikke passer til de norske stikkkontaktene, eller må jeg kjøpe ny lader?

har sett en del unboxing vidioer på youtube, og der ser jeg at det er ikke ladere som passer til norske stikkkontakter de får. Er det lurere å kjøpe fra norge hvis jeg ikke får norsk lader fra utlandet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du får en engelsk fra england og amerikansk fra usa. Men hvorfor vil du bestille fra utlandet? du vet at du må betale 25% mva og fortollingsgebyr. Blir mye billigere å kjøpe i Norge.

For ikke snakke om at dersom det skulle skje noe med spilleren, må du til usa eller england for å få den fikset.

Lenke til kommentar

Da hadde jeg handlet den fra elkjøp hverfall hvis du har elkjøp i nærheten, da sparer du også gebyr og postkostnader som fort blir noen hundrelapper.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
tror ikke det. Men dersom du bor langt fra en gamestop butikk, går det jo an å ringe en og høre om de kan være så snille og sende en i postoppkrav til deg? Evt få en du kjenner som bor i nærheten til å kjøpe for deg..

bor over 1 og en halv time unna nermeste gamestop butikk, og ca. 40 minutter unna nermeste elkjøp butikk. :thumbdown:

tror jeg skal prøve å bestille på elkjøp, så jeg kan bestille konsollen, spill og beskytelse på samme gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...