radalf Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Mitt g15 tastatur har plutselig klikket over natte. Når jeg taster inn 0 så kommer 07 istedet. og når jeg taster inn "å" så kommer "lå" osv. Enkelte taster fungerer ikke i det hele tatt. Jeg ser kabelen bak G15 tastaturet er litt sjuskete, men tastaturet funket helt fint i går. Har også testet tastaturet på andre pcer uten hell Hvordan skal jeg få fikset dette? Lenke til kommentar
radalf Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Nå funker plutselig keyboardet igjen oO. Har ikke rørt det siden 16:41 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hørtes mest ut som programvare-trøbbel eller noe. Et av mine tastatur har en tendens til å ikke funke skikkelig før en skikkelig omstart enkelte ganger. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Har som sagt testet tastaturet på andre pcer med samme problem, så jeg tviler på at det er problemer med programvare. Får håpe ikke problemet gjenoppstår. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kan det hende du mistet en liten metall-bit ned mellom noen av tastene, eller har sølt noe på tastaturet/ledningen? Dette kan for føre til slike problemer som det du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå