hojohansen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg kjøpte meg et Asus GF 260 (ett eller annet), men det passet ikke inn i kabinettet mitt, så dermed måtte jeg bytte til PowerColor Radeon HD 4770 512 MB, hvordan er dette kortet - det er et ukjent merke for meg. Men er det noen av dere "der ute" som har prøvd det - hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det kortet er svakere enn GTX 260, det er i samme klasse som GTS 250, bedre i noen spill, og svakere i andre. Det ser ut som det er bra kjøling på kortet under load. Les om det i denne testen (Eng.) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 nå kommer jeg til å spille for det meste spill som fifa 10 og noen bilspill, jeg bruker amd 6000+ som prosessor.. Vil kortet duge? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Alt jeg har testet til nå kan jeg kjøre med maks på alt.. Så det lover godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå