Slartibartfast Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Kan nokon gje meg litt konstruktiv kritikk og kommentarar på ei side eg og ein kompis har laga for klassa vår? http://gunders.org/skule Det manglar enda nokre sider og <title> er ikkje sett til d det skal vær enda ettersom dette ikkje er klart enda.... (er avhengig av andre som skal skrive stoff til sida ) Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 og ein ting til.. nokon som veit ein måte å få border's i iexplore til å vise på same måte som dei på denne sida viser i netscape? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Logo med animasjon som bare fortsetter og fortsetter er irriterende. Iallfall når det ikke er noe annet som beveger seg. På Vulcan, for eksempel er det fint, men jeg synes ikke den sida der passer helt til det. Man trenger vel ikke Back, Forward, Refresh og Print!? De har man da som regel i browseren. Unødvendig! Logoen kunne vært litt høyere, og kanskje hengt mere sammen med resten av siden. Plasseringen av feltene ser litt "tilfeldig" ut. Hva med å slenge alt inn i en tabell/celle med en annen farge enn <body>-bakgrunnsfargen? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Også burde du vel klare å fikse en bedre meny? syntes den var litt kjedelig og fargene passet ikke til resten av siden. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Synest siden var for langt borte i forhold til menyen og headen. Menyen var kanskje litt kjedelig.. Men ellers har ikke jeg mer å klage på :wink: Siden ble bra i Netscape, Opera og IE. Blir bra dette ser du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå