fergerull Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har ganske normal vekt (179cm og 76 kg) og trener en del terrengsykling - ca 200 mil hittil i år. Jeg er plaget med at jeg blir veldig kald på magen under og etter trening. Har noen erfart dette og vet hva det skyldes...? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kald? Utdyp. Første jeg tenker er at du sykler ute, i høy fart. Naturlig at man blir kald Lenke til kommentar
fergerull Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Kald? Utdyp. Første jeg tenker er at du sykler ute, i høy fart. Naturlig at man blir kald Nei, det er ikke kaldt pga nedkjøling utenfra. Det "kommer innenfra" - litt vanskelig å beskrive. Men huden akkurat på magen er veldig kald. Brystet og ryggen er varm. Kan det skyldes at jeg kan ha veldig dårlig blodsirkulasjon til dette området kanskje...? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Helt naturlig. Når du trener så går det mere blod til de musklene som trenger det mest. Magen trenger lite blod så derfor blir du kaldere der. Kjør 200 situps så blir du varm i magemusklene også. Tror eg ihvertfall Endret 11. oktober 2009 av Dragavon Lenke til kommentar
Murildo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva med en god gammeldags ullsinglet under? Så får du heller den sure kløe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå