geir_ Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen som har prøvd jamcast? http://www.sdstechnologies.com/ Skal kunne streame musikk fra Spotify til PlayStation 3. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Supported devices: Xbox 360 w00t! *Laste ned og teste* Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) FUNKER GULL MED XBOX 360!!!! Jamcast har en funksjon som spiller alt som spilles av gjennom PCens lydkort gjennom Xboxen i stedet. Fantastisk program, tusen takk for tips, Geir! Endret 10. oktober 2009 av Benny Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 streaming av spotify testet og fungerer fint med ps3 også Avspilling av mp3er fungerer også bra, mye mer funksjonalitet enn du får når du spiller av mp3 med ps3mediaserver eller tversity eller windows mediaplayer Takk for tipset Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Funker fint, men virker ikke som om jeg kan mute datamaskinen(bærbar) mens den spiller på PS3. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Funker her. Bare muter Windows, og lar lyden til Spotify stå på. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 noenm som kan gi en kort forklaringen på hvordan jeg får den til og streame fra spotify Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Dette fungerer jo utmerket! GLIMRENDE! Funker fint, men virker ikke som om jeg kan mute datamaskinen(bærbar) mens den spiller på PS3. Q: Can I silence the audio on my PC while streaming to the device? A: Some soundcards will allow you to adjust the master volume on the PC without affecting the device stream. If this doesn't work, you can adjust the volume on your PC speakers themselves, or as a last resort unplug the speakers entirely. edit: selv løste jeg det ved å plugge inn en ledning i hodetelefon-inngangen på laptopen. noenm som kan gi en kort forklaringen på hvordan jeg får den til og streame fra spotify Installer PS3 mediaserver Installer Jamcast Start ps3'n, begge programmene og spotify. Q: How do I access the virtual PC audio stream? A: Jamcast exposes the virtual PC audio stream from within a built-in system playlist. From the device, browse to Playlists and select the "Virtual Soundcard" playlist. Next, select the "Virtual Soundcard" track to begin playback. You are now listening to the virtual PC audio stream. --------------------------- Forøvrig fant jeg ut at det er lurt å prøve seg frem med lydnivået på master volume, og Stereo Mix i recording-menyen. Det finner man ved å høyreklikke på volumikonet og velge adjust audio-properties. For å finne riktige innstillinger derifra er avhengig av lydkort, men hvis det hjelper noen så valgte jeg: advanced -> options -> properties -> recording (ok) Jeg anbefaler også at man skrur ned lyden på stereoanlegget før man prøver dette. Holdt på å sprenge høyttalerne ved første forsøk. Hverken kattene eller dama ble spesielt fornøyde med det gitt. For mer info, les denne tråden på community-forumet: Virtual PC Audio Streaming FAQ Endret 12. oktober 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 noenm som kan gi en kort forklaringen på hvordan jeg får den til og streame fra spotify Installer PS3 mediaserver Installer Jamcast Start ps3'n, begge programmene og spotify. Det er vel ikke noe krav at PMS er oppe å går, Jamcast dukker opp som egen server på PS3 gjør den ikke ? Og er det mulig å styre Spotify ifra PS3'en ? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) noenm som kan gi en kort forklaringen på hvordan jeg får den til og streame fra spotify Installer PS3 mediaserver Installer Jamcast Start ps3'n, begge programmene og spotify. Det er vel ikke noe krav at PMS er oppe å går, Jamcast dukker opp som egen server på PS3 gjør den ikke ? Og er det mulig å styre Spotify ifra PS3'en ? Jeg og trodde det, men hos meg fungerte det bare når PS3 mediaserver også kjørte, ulogisk nok. Men det var jo i natt og jeg var trøtt etter mange timers lesing så det er mulig jeg ikke gjorde alt helt riktig Det er ikke mulig å styre Spotify fra ps3'en, foreløpig Endret 12. oktober 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er ikke mulig å styre Spotify fra pc'n, foreløpig Du mener omvendt? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Det er ikke mulig å styre Spotify fra pc'n, foreløpig Du mener omvendt? hehe, det jeg mente var at det ikke er mulig å styre Spotify fra ps3'n. Endret 12. oktober 2009 av Solaar Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Når vi er innpå spotify er det noen som har en invite? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Når vi er innpå spotify er det noen som har en invite? finn fatt i noen bekjente som abonnerer, får 2 stk i måneden når en abonnerer vaaar hvertfall slik.. ser at jeg ikke har fått, men så begynte jeg for bare et par uker siden.. Endret 12. oktober 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130041 Endret 12. oktober 2009 av Kris Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har koblet ps3'n min gjennom et trådløst nettverk og bruker vanligvis å streame musikken min gjennom ps3 media server. Tenkte jeg ville begynne å bruke jamcast også slik at jeg fikk streamet live musikk. Inne i xmb'n finner jeg jamcast logoen, men bare to under grupper - my music collection og podcast. Hvis jeg leter inne i music mappa finner jeg tilslutt virtual soundcard, men hører ikke en lyd... hva gjør jeg for å høre "live" musikk? upnp er på i routeren min Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) for å høre spotify bruker du den virtual soundcard som du nevner... vet ikke hvorfor du ikke får lyd. Resten av musikken din skal også ligge inne i My music collection mappa.. så lenge du har delt det Endret 14. oktober 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Av en eller annen merkelig grunn får jeg lyden fra mikrofonen på PC'en i TV'en, og ikke det som kommer ut til høyttalerne. Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Funka som bare det på den stasjonære pcen min til ps3, men når jeg prøvde fra den bærebare, så streama ps3en bare lyd fra mikrofonen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Haha, jeg failet og lurte på hvorfor jeg ikke fikk det til, viste seg at jeg var under video delen Men er det bare hos meg det er en delay på ca 7 sek fra når man starter/stopper sanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå