RasmusKRiis Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Glen Coe - Buachaille Etive Mor, Scotland 1/80 f/14 ISO 100 11mm Edit: Lagt til alternativ versjon Endret 10. oktober 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette bildet likte jeg godt, kanskje litt oversatturert himmel?, men dette kan også være skjermen min som gjør for alt jeg vet.... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Litt for sterke farger i forgrunnen, jeg ville forsøkt å minske fargemetningen på bekken. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flott fjell, fint å se et slikt bilde fra the Highlands. Jeg synes kanskje fargemetning er dradd vel lang ut. Kanskje også litt mye elementer på venstre side som kan løses ved å kutte litt på høyre side? Lenke til kommentar
superbat Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Likte det veldig godt! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det meste er vel allerede sagt om bildene dine, ville bare legge til at "Glen Coe" bildene har engasjert og motivert meg til å søke opp stedet på google, google maps, sette meg inn i lokalhistorien der, finne nærliggende hotel og planlegge reiser dit, bra jobba! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fint bildet, bekken osv gjør jobben sin fint med å lede folk innover i bildet; men himmelen er definitivt oversaturert, og litt for blå.. trengere mere varme farger i blåfargen din.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå