The_shooter Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei sann, jeg må kjøpe meg nytt strømforsyning pga den gamle ikke leverer nok strøm. Så slutt valget kom mellom Chieftec 650W modulær (700kr) vs MIST 650W modulær (900kr) så det jeg lurer på er om det er verdt å bruke 200 kr mer på en strømforsyning som har de samme egenskapene som den til 700kr? Takk for svaret. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har selv Chieftec 750W modulær og har ingenting å utsette på den. Den leverer varene og jeg kan ikke høre den i det hele, så jeg personlig ser ingen grunn til å betale mer. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 TNX, da får jeg bestille det da, men burde det holde for en server med en amd am2 cpu på 3ghz dobbel kjerne, og 7Hardisker på 1.5TB`? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er mange som mener Mist er et super kvalitets merke, men sanheten er at de bruker de samme dårlige komponentene som chieftec og mange andre gjør, så gå for chieftec'en du. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvilke bruker "gode" komponenter da? Noen spesielle i 600W+ -segmentet? Lenke til kommentar
space17 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har akkurat hatt havari av en Mist strømforskyning. Har brukt den mindre enn 1 år. Har aldri hatt en strømforskyning som har vart så kort. Har stort sett bruk Cheiftech strømforskyninger tidligere. Mistenker at Mist har fått overdrevet skryt som ikke stammer fra reelle langtids tester/bruk men heller fra Hype fremsatt av/på HW. Kvaliteten ligger nok mer på linje med de fleste andre i samme prisklasse. space Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skal du ordenlig kvalitet så kjøper du merker som silverstone, tagan, seasonic osv. men det koster deretter og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå