Yetipants Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Professor Layton og gjengen er tilbake, og denne gang er de på jakt etter den sagnomsuste Pandoras eske. Les mer Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Elsker spillet! Spilte det ferdig på et par dager med noen få gåter igjen å løse. Selv om slutten var av det litt banale slaget så synes jeg rammen rundt spillet fungerer veldig godt. Skulle bare ønske det var lenger Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Fett spill, men ikke i nærheten like fengende som forgjengeren dessverre. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Snakker om sola =P Kjøpte meg dette for 1 time siden! Spent på hvordan det er, spilte aldri det første =) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Rart, på min står det "Diabolical Box" ikke Pandora's Box. Pandora's Box er jo helt feil, særlig med tanke på hva handlingen går ut på. Jaja, er vel ikke helt dette vi er ute etter. Bra spill, denne hadde et mer "mykere" start enn den forige. Lettere gåter. Du kan også få "nye" gåter via nettet: http://professorlaytonds.com/extra-goodies/wi-fi-puzzles/ Endret 10. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da spillet ble gitt ut i Europa ble det omdøpt til "Professor Layton and Pandora's Box". "Professor Layton and the Diabolical Box" er den amerikanske tittelen. Ikke vet jeg hvorfor tittelen ble endret, men det er nå akkurat samme spill det er snakk om. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bollekinn og sigar! Ser frem til å få kjøpt dette spillet, forgjengeren er det DS-spillet jeg har spillt mest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Originaltittelen på Japansk er "The Devil's Box", så den amerikanske versjonen beholdt konteksten, mens den europeiske gjorde en lett vri ved å omdøpe den til "Pandora's Box". Det er ingen forskjeller mellom dem, annet enn forskjellig cover og spilltittel. Diabolical Box er også "mørkere"/ "mer evil" enn "Pandora's Box", og sånt selger bedre i USA. Det kan også spekuleres i om hvor godt amerikanerne kjenner til "Pandoras eske", og evnt. klager som ville ha dukket opp pga. det. De er teit slik. Forøvrig er det utgitt en tredje i denne serien, kalt "Professor Layton and The Last Time Travel", men finnes kun i Japan og på japansk. kilde Endret 3. januar 2010 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg