Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg gal, er er det kjærlighet?


Gjest Geest

Anbefalte innlegg

herreguud! slutt å overanalyser alt til helvete, finn noe annet å gjøre med den tia dere ikke kan være sammen, og bruk mer tid med henne! det finnes ingen fasit for hvordan du skal få henne til å like deg, men det kommer heller ikke til å skje hvis ikke du har nerver til å besøke henne.

 

ps. slutt å tenk så mye! sikreste veien til å få alt til å gå overbord. ta det rolig mann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slite hun ut? Vist hun liker deg eller er intrissert i deg så tipper jeg hun gjerne vil komme og møte deg. Har ikke noe å slite hun ut med å gjøre.

 

reis strekka selv bitch!!! den er syyyykt irriterende...jaja..men jeg vil jo helts komme og tilbringe tid med henne, og hun bor jog like ved Oslo, mer muligheter til aktiviteter der enn uti potet-bondeknøl-land som jeg sittter it! :thumbdown:

 

Hovedproblem er forresten oppdatert! : hun er ikke den digitale jenta, og har ikke fått kontakt med henne på en uke...lurer på som er galt. Har skjedd en gang, men da sa hun at hun druknet i lekser. (realfagjente..stærkt det :no: )

 

Jeg begynner å bekymre meg...hva driver hun med? hmmmmm..hva tror dere?

Lenke til kommentar
Slite hun ut? Vist hun liker deg eller er intrissert i deg så tipper jeg hun gjerne vil komme og møte deg. Har ikke noe å slite hun ut med å gjøre.

 

reis strekka selv bitch!!! den er syyyykt irriterende...jaja..men jeg vil jo helts komme og tilbringe tid med henne, og hun bor jog like ved Oslo, mer muligheter til aktiviteter der enn uti potet-bondeknøl-land som jeg sittter it! :thumbdown:

 

Hovedproblem er forresten oppdatert! : hun er ikke den digitale jenta, og har ikke fått kontakt med henne på en uke...lurer på som er galt. Har skjedd en gang, men da sa hun at hun druknet i lekser. (realfagjente..stærkt det :no: )

 

Jeg begynner å bekymre meg...hva driver hun med? hmmmmm..hva tror dere?

 

 

ops...sorry for den..bare overreagerte..men..jaja..du har kanskje rett :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...