Phantom_Lord Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei! Jeg er på jakt etter en ny bærbar (jeg har funnet sånn cirka hva jeg skal ha). Det jeg lurte på er om jeg skal kjøpe nå, eller vente en måneds tid? Først og fremst tenkte jeg kanskje mest på Windows 7 - om en måneds tid får man kanskje bærbare med dette operativsystemet allerede innstallert? Hva med ytelse - kommer det pcer til billigere priser om en måneds tid? Hvis dere anbefaler å kjøpe nå - hvordan blir det da med det operativsystemet som allerede er installert? Må jeg fjerne det, for så å installere Windows 7? Håper på litt hjelp:) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvis du kjøper en PC med Vista får du W7 gratis Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvis du kjøper en PC med Vista får du W7 gratis Klar over dette, men siden det tilbudet varer til slutten av Januar - så kan jeg kjøpe pc om en måned med W7 allerede installert (siden release er 22 oktober) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå