Duckhunter Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Den er 1 mnd gamlere enn den jeg har nå... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Er det noen som vet hvordan man skifter ringetone og meldingslyd? Finner ingenting i brukerhåndboka. Lurer også på om hvordan jeg skal endre passordet på et nettverk etter at jeg alt har skrevet inn. (skrev feil) Jeg er ganske grønn ettersom at dette er min første touchmobil. Endret 29. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Profiler er en måte. Gå til innstilinger - nettverksinnstilinger - tilkoblinger og trykk på nettverket du vil skifte passord på! Endret 29. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei Jeg funderer på og kjøpe en S8000 jet, men lurer på et par ting... 1. Hvordan er det og legge inn gmail med imap på denne? 2. Hvordan er det og få den til og synkronisere med adressebok og kalender til gmail? 3. Hvordan er GPS'en på disse? er den rask til og finne satelitter uten og bruke telefon nettet? og kan jeg legge inn f.eks Garmin mobile på den? -Kjell Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Fikk meg Jet i dag. Har også en Samsung Galaxy og samenlignet med den må jeg trykke litt hardere på Jet for at den skal reagere. Er det riktig observasjon? Virker som om det er et seigt beskyttende lag over skjermen. Kan det ha noe med saken å gjøre? Kan noen her hjelpe meg med å avkrefte eller bekrefte det. Ellers en veldig veldig bra mobil. Mulig det er svar på det i tråden fra før men orket ikke å lese over 80 innlegg for å finne det ut. Endret 4. januar 2010 av wassiboy Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Stemmer det. Det er pga at det er to helt forskjellige skjermer. Galaxy har kapasitiv skjerm, mens Jet har resistiv skjerm. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Stemmer det. Det er pga at det er to helt forskjellige skjermer.Galaxy har kapasitiv skjerm, mens Jet har resistiv skjerm. Av en eller annen grunn innbilte jeg meg at det var kapasitiv skjerm. Men det forklarer jo saken og den litt myke skjermen. Har prøvd noen resistive mobiler men Galaxy er min første touchmobil. Har sittet og fikklet litt med Jet og reagerer ikke lenger på det. Endret 5. januar 2010 av wassiboy Lenke til kommentar
samsungjet Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det noen som har testet den norske firmwaren til Samsung Jet? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er det kommet en ny? Om ikke, så er den mest trolig 1 mnd gamlere enn den som du bruker nå Men for all del, telefonen min nermest skriker etter en oppdatering av FW, så hadde ønsket en ny FW hjertelig velkommen Lenke til kommentar
iskya Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har noen spørsmål ang. samsung jet: -Går det an å få en snarvei til javaapplikasjoner på startskjermen? (Tenker da på opera mini..) Går det an å åpne en javaapplikasjon på noen som helst annen måte enn å gå inn i spill/diverse-mappen; utrolig tungvint! -Hvorfor bruker mobilen noen gang edge/3g når jeg har aktiv wifi? er det noen mulighet til å få den til å kun bruke wifi når den er koblet til wifi? Kan jo bli dyrt når den likevel bruker mobilt nettverk (det gjør epostleseren f.eks).. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Eneste du kan ha på startskjermene er widgets, så lage noen snarvei er nok ikke mulig For å bruke Wi-FI på nettleseren: Instillinger > Programinstillinger > Nettleserprofiler, så velger du Wi-FI-profilen som du har opprettet fra før, eventuelt lager en ny Lenke til kommentar
iskya Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det noen som vet om minimerte programmer svekker batteriet? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg, i mangel på mulighet til snarvei vil la opera mini ligge i minne slik at jeg ved å holde inn kuben kan åpne den. Opera mini 5 beta i fullskjerm: For de som lurer på hvordan man får bort piltaster/softbuttons i opera mini 5 beta og får fullskjerm, er det bare å pakke ut jar-fila i et unzip-program (som winrar), åpne manifest.mf fila i notepad, legge til "MIDlet-Touch-Support: True" (uten anførselstegn) nederst i fila, lagre, og når du da overfører jar-fila til samsung jet og installerer har du opera mini i fullskjerm Om du synes det er vanskelig/ikke får det til, send meg emailadressen din i en melding og jeg kan maile den ferdige jar-fila til deg! Lenke til kommentar
kristianguffen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hei. Fikk min jet for noen dager siden, og skulle gjerne fått litt hjelp! Jeg har prøvd å koble den på wifi-nettet hjemme. Fikk det til, det står prikker bort til nettverket, og symbolet for wifi på forsiden er grønt. Så går jeg inn på Internett, men der står den bare og søker, det går ikke an å laste opp noen sider! Etter noen minutter står det: "Tjenesten er utilgjengelig". HJELP! Jeg har en iPod touch fra før, den kommer på nettet mitt med en gang. Jeg kjenner en som også har Jet, og han kom inn med en gang hjemme hos seg. Han forklarte meg hva jeg måtte gjøre, men det var akkurat sånn jeg hadde gjort det. Er det kanskje noe galt med innstillingene på telefonen min?? Endret 26. januar 2010 av kristianguffen Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) hvordan er batteriet hos dere som har S8000 ? Mitt batteri må jeg lade hver kveld før jeg legger meg uansett hvor lite jeg brukere telefonen, er dette et vanlig problem hos folk flest med denne mobilen ? Endret 9. mars 2010 av vivastar Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Har også nettopp anskaffet denne lekre mobilen. Trenger hjelp til følgende. -Hvor finner jeg siste firmware med Norsk språk? -Hvor finner jeg siste firmware med Engelsk? Her skal det testes! Endret 30. januar 2010 av Hagforce Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 He he, så var det det å lese hele tråden da Er det S8000XBIF1 som er beste/nyeste FW med norsk språk? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 S8000XBIF1 er sannsynligvis 1 mnd gamlere enn den du allerede har, så alternativet er å installere S8000XEII2, men da må du bruke engelsk språk på den. Men kanskje viktigs av alt så mister man 3G, om jeg har skjønt det rett. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ok, takker for informasjon. Da blir det Norsk. Håper de slipper ny versjon med Norsk språk snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå