CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Samsung S8000 Jèt Hei! Jeg tenkte at det kunne være greit å starte en tråd hvor vi kunne diskutere, og dele erfaringer med Samsung Jèt. Skal prøve å holde førstepost relativt oppdatert. Key features * 3.1" 16M-color resistive AMOLED touchscreen of 800 x 480 pixel resolution * 800 MHz processor * 5 megapixel auto focus camera with dual-LED * Geotagging, image stabilization, face detection, Smile Shot, Wide Dynamic Range (WDR) * Latest TouchWiz 2.0 UI with Motion UI, Media Gate 3D, Smart Unlock * Quad-band GSM support and 3G with HSDPA 3.6 Mbps and HSUPA support * Wi-Fi * GPS receiver * 2 / 8 GB onboard storage * microSD card slot with microSDHC support * Built-in accelerometer for screen auto rotate and turn-to-mute * Proximity sensor for display auto turn-off * TV out * 3.5 mm audio jack * Stereo FM Radio with RDS * microUSB port and stereo Bluetooth v2.0 * Web browser has full Flash and Java support * DivX/XviD video support * DNSe and SRS sound effect * Smart dialing * Speaker Call Main disadvantages * microSD slot is under the back cover * No preinstalled GPS navigation software Kilde: <a href="http://www.gsmarena.com/samsung_s8000_jet-review-374p1.php" target="_blank" rel="nofollow">http://www.gsmarena.com/samsung_s8000_jet-review-374p1.php</a> Omtaler Amobil.no Mobilen.no gsmarena.com Videoer <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Endret 10. oktober 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Reservert til senere. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Den er temmelig ripesikker, og tåler å falle i bakken mange ganger. DEnne uken mistet jeg den først 3meter rett i asfalten, også på gulvet på skolen samme dag. to dager senere datt den ned fra hylla med skjermen på kanten av bassen. Funker helt fint, ingen skade bortsjett fra ei ripe på bakdekselet. Kan si at jeg ble temmelig redd. Noen som vet når det kommer samsung markedplace til jet? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det glass eller plast foran skjermen, og er touch-funksjonaliteten presis og god? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Glass, trur jeg. Ja, selv syns jeg den er mye bedre enn iphone og ipod touch. Den er rask og pressis! Eneste jeg mangler nå er markedplace Lei av stygge Java spill EDIT: Å se film på mobilen er et must, bare å legge over en AVI fil uten å formatere å starte filmen. Knall kvalitet! Lyden er også god Endret 10. oktober 2009 av atriC Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er jo ikke en smartphone, vet ikke om markedplace er begrenset til kun spartphones? Tror jeg skal ha denne, dog er det kipt i måtte bytte ut alt av ladere og tilbehør.. (men det skal bli deilig å slippe de heleves SE-pluggene.) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Denne anbefales. Litt rart om de ikke kunne lage noen spill ala Tumbling Dice som var med i telefonen. Er ganske artig, men spillet handler jo bare om å kaste terninger. Forøvrig, knall telefon Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Blei utsatt for lommetjuver forrige helg, og vips så var min c905 borte. vet ikke helt hva jeg skal skaffe meg nå. Er Jet`n noe og satse på. (Var forøverig knallfornøyd med min sony, og vurderer en ny en) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Vurderer også aino, som virker som en meget god tlf. men, den er ikke noen omtaler av enda.. Dog, om du kan leve med et dårligere kamera er Jèt vel så god som C905 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kameraet til Jet er temmelig bra, kan laste opp en bilde imorgen om dere vil. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kameraet til Jet er temmelig bra, kan laste opp en bilde imorgen om dere vil. gjør gjerne det. Kamera er viktigere enn mp3 spiller for meg. mista ove 500 bilder på min forrige fon. Men har heldigvis lagt de fleste over på pc`n... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) MP3 spilleren syns jeg er veldig god. Iallefall like god som en vanlig iPod eller creative zen Endret 10. oktober 2009 av atriC Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Lydkvalitet? Er det noen som har prøvd den med skikkelige høretelefoner? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 prøvd den med 5hV2 eneste, når jeg skulle se en dexter episode for å teste lyden. 5.1 sourround er det i alelfall. God kvalitet! Hører egentlig ikke forskjell på den og mitt Creative extreme Gamer lydkort Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Ser enkelte klager på batteritid, hvordan opplever du den artiC ? Hvordan er kvalitetsfølelsen, kan den konkurrere med feks Hero eller Xperia? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Batteritiden er god, nå er det 3 dager siden jeg ladet. Da har jeg hørt ganske mye på radio (3-5timer) og sett en dexter episode samt ringt litt. Har 3 ''streker'' igjen. Endret 10. oktober 2009 av atriC Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Av totalt hvor mange streker? (kjenner latskapen tar meg, gidder ikke google ) Kvalitetsfølelsen? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 AV totalt 5 streker. Nå har den godt ned til 2. Har også brukt den til å tatt et par bilder og snutter. Er ikke noe å si på kvalitetsfølelsen. Føler meg litt rik hvær gang jeg tar på den Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg glømte og spørre om batteriet, men ser du har svart på det. Leser andre steder att folk klaga litt på batterilevetiden. Er jo greit om det holder en helg hvertfall ved normalt bruk. Ny tlf skal jeg bestille meg idag uansett, får tenke på det til i kveld hvilken modell jeg skal kjøpe. Men blei litt sugen på jet`n nå må jeg si... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Akkurat nå ser jeg bare ett stort ankepunkt med telefonen, nemlig at skjermen ikke er kapasitiv, men resitiv. Hvilket betyr at skjermoverflaten må være myk-hvilket igjen betyr: riper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå