dfilanpart Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hei jeg har en oppgave på skolen der vi skal ut å finne ulike sopp og finne ut om de er spiselige og da har jeg funnet to arter den ene er røyksopp men er den spiselig? og den andre har jeg bilde av men jeg vet ikke hva det er for neo eller hva den heter? er det noen her som kansje vet det? og om det er spiselig? Endret 17. oktober 2009 av dfilanpart Lenke til kommentar
dfilanpart Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 det er ingen som har noen anelse om hva slags sopp det kan være den det er tatt bilde av`? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Kan gi deg LITT hjelp, men det er ikke mye.. Jeg kan si at det ikke er Champignon, Kantarell eller rød fluesopp Så vet du ihvertfall det Endret 28. oktober 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fleinsopp...? LANGT ifra. Lenke til kommentar
dfilanpart Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 nå er forsåvidt oppgaven levert inn, med info om de andre soppene jeg hadde funnet.. så takk for all hjelp ;P Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fleinsopp...? LANGT ifra. Ironisk ment... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå