SDWWE Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei. Har et stort problem med Silverlight og IE8. Har to Vista-maskiner og en Windows 7 PC og jeg opplever samme problem på alle tre maskinene. Når jeg åpner en silverlight-side i IE8 fungerer silverlight helt til jeg beveger musa over et "silverlight"-område på skjermen, da kræsjer IE. Hvis jeg f.eks. beveger musa over en video som spilles av med silverlight kræsjer IE. Merk at problemet ikke oppstår i Firefox. Der fungerer alt helt utmerket. Er det ikke rart? MS-produkt fungerer bedre på FF enn IE. Her er feilemelding: "Internet has stopped working"-boksen som dukker opp. Jeg trykker close, og Windows foreslår følgende metode for å løse problemet: Address a problem with Flash PlayerFlash Player has stopped working properly. Adobe Systems Incorporated has released a newer version of Flash Player. We recommend you install the most current version to take advantage of security and stability improvements that might solve this problem. Note If you are running Flash Player in a 64-bit browser, see Additional information for 64-bit browser users below before continuing. To update Flash Player, follow these steps: Go online to download the Adobe Flash Player uninstaller from the Adobe Systems Incorporated website: Adobe Flash Player uninstaller In the File Download dialog box, click Save, and then choose a destination for the uninstall_flash_player.exe file. For example, you can save the file to your Desktop. Double-click the uninstall_flash_player.exe file. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation. Click Yes to confirm that you want to uninstall Adobe Flash Player and then click Close. Go online to the Adobe System Incorporated website, and then follow the instructions to install the Flash Player update: Install Adobe Flash Player Additional information for 64-bit browser users Flash Player is not currently supported in 64-bit browsers. You can run Flash Player in a 32-bit browser running on a 64-bit operating system. For more information, see the TechNote on the Adobe Systems Incorporated website: Flash Player support on 64-bit operating systems How can I find out if my system type is 32-bit or 64-bit? Click the Start button , right-click Computer, and then click Properties. Under System, you can view the system type. Ja... jeg har selvfølgelig forsøkt det som nevnes her, men det nytter ikke. Jeg har avinstallert Silverlight og så Flash, kun installert en av dem, så installert begge, endret installasjonsrekkefølge. Jeg har forsøkt alt. Det rare er at hver gang jeg får feilmeldingen får jeg melding om at Adobe har utgitt en nyere versjon selv om jeg har siste versjon installert. Den skylder på Flash. Selv på sidene til MS (silverlight.net) kræsjer programmet på tilsvarende måte med samme feilmelding. Og der tror jeg ikke de bruker Flash. Uansett så har jeg forsøkt å avinstallere Flash og bare kjøre Silverlight, men den kræsjer uansett. Jeg har vært inne å sjekket add-ons i IE-tools, og jeg finner ikke noe feil der. Dette må jo være en IE-plugin feil. Har googlet alt og jeg har ikke funnet noe. Synes det er rart at dette kun skjer meg. Er det noen som kan være snill å løse dette problemet? Takk for all hjelp. Thomas Lenke til kommentar
SDWWE Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ingen som har noe forslag til løsning her? Har slitt med dette lenge og jeg forstår ikke hva som er feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå