Ben Dover Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har spilt det glimrende i en ukes tid nå. Men i går skulle jeg spille det igjen, og fikk beskjed om å sette i rett cd?? Jeg har kun org. Battlefield 1942, må man kjøpe Desert Combat?? Prøvde med reinnstallasjon av spillet, så windows. Klarer å åpne Vanlig før patchen :o Noen andre med dette problemet?? setter SVÆRT pris på hjelp Lenke til kommentar
haakka Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 desert combat er en mod til bf. har nok ikke kommet retail enno den nei... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har spilt det glimrende i en ukes tid nå. Men i går skulle jeg spille det igjen, og fikk beskjed om å sette i rett cd?? Jeg har kun org. Battlefield 1942, må man kjøpe Desert Combat?? Prøvde med reinnstallasjon av spillet, så windows. Klarer å åpne Vanlig før patchen :o Noen andre med dette problemet?? setter SVÆRT pris på hjelp Hva har dette med klandiskusjon og rekruttering? Desert Combat er bare en gratis MOD til Battlefield.. Eneste du trenger er å sette inn Battlefield cd'n din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå