Fiske Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hei folkens! Ekskjæresten Maria slo opp med meg for ca 4 uker siden. Og etter hun slo opp med meg så har det vært en ganske turbulent tid med veldig mye rot. Det hele startet uka etter det ble slutt da en venninne av meg Kristin som jeg har vært veldig god venn med kom til meg (på mitt intiativ) og det ble litt vel koselig, ingen av oss ville at dette skulle komme ut så vi bestemte oss for å holde dette hemmelig. Neste uke så var vi på fest sammen der jeg drakk meg full, samme jente som jeg hadde vært med en uke tidligere var der også, hun var også full. Vi danset litt og begynte å kysse foran veldig mange bekjente og så visste alle det plutselig. Jeg hadde også snakket med ei annen jente Astrid og ringt henne kvelden jeg kom hjem fra festen. Jeg følte meg skikkelig dårlig for det jeg hadde gjort (jeg hadde/har fortsatt følelser for min Maria) og derfor ville jeg si det til henne slik at hun fikk høre det av meg og ikke av noen andre. Hun tok det ikke bra i det hele tatt og det ble et rabalder uten like der hun sa at hun aldri ville se meg igjen. Jeg tok henne på ordet og prøvde å glemme henne, denne gangen ved å treffe denne jenta jeg hadde ringt til etter festen. Vi skulle møtes på en onsdag. Onsdagen kom og til min store overraskelse så sendte ekskjæresten min melding til meg og sa at hun måtte snakke med meg. Da dro jeg til henne og når jeg kom dit så sa hun at hun ville ha alt tilbake som det var før og at hun ville være sammen med meg igjen, jeg som var nede fra før og ganske forvirra takket ikke nei til tilbudet og vi hadde sex og vi ble sammen igjen. Dette hadde ikke jeg tatt med i beregningen når jeg avtalte å møte som var en time etterpå, så jeg var ganske dum og sa at jeg hadde avtalt å dra ut med noen venner av meg og nevnte ikke at jeg hadde avtalt et stevnemøte med Astrid. Det jeg også ikke hadde tenkt over var at Maria og Astrid hadde samme bestevenninne så eksen min ringte til denne venninnen (Vilde) og fortalte at vi hadde blitt sammen igjen og da sa denne venninna at jeg var på et stevnemøte med Astrid. Rett etterpå ringte venninna til Astrid og sa at jeg hadde blitt sammen med eksen igjen og at eksen var på vei til meg. Da måtte jeg forklare litt av hvert og spurte jente3 om hun ville bli med å gå ut en tur så kunne jeg forklare alt. Da vi var på vei ut så kom Maria på døra og var ikke blid. Jeg sendte henne hjem og sa at jeg måtte forklare alt dette til Astrid etter en litt gråtkvalt samtale så dro jeg til Maria og snakka med henne om alt dette og brøt helt sammen så fikk jeg en slags unnskyldning fra henne. Men hun gjorde det klart at fra nå av skjer det ikke noe mer mellom meg og henne. Tre dager senere dro Maria til Portugal i tre dager. Igjen så prøvde jeg å glemme henne og tok igjen kontakt med Astrid, vi møttes igjen uten skrik og drama og hadde det kjempekoselig. Det skjedde ingen ting mellom meg og henne men allikevel følte jeg meg litt dårlig fordi jeg er fortsatt veldig knyttet til Maria. I et par dager etter møtet med Astrid så holdt jeg meg unna damer. Men da Maria plutselig tok kontakt med meg igjen da hun var tilbake fra Portugal. Og fikk meg til å invitere henne hjem til meg (jeg var noe motvillig). Når vi var hos meg ville hun ”kose” og det ene førte til det andre og vi endte opp med å ha sex. Jeg følte meg ganske uggen siden jeg hadde vært på stevnemøte med Astrid og jeg sluttet kontakten med Astrid siden jeg ikke har noe lyst å fortsette med noen jente når jeg selv ikke har peiling på hva jeg ønsker. Nå gikk det et par dager og torsdagen kom. Da dro jeg ut på byen og drakk meg ganske full og endte opp med å danse med masse tilfeldige jenter og rota med ei jeg ikke kjente. Uheldigvis? var en venn av Maria der og så hele seansen og nok en gang så ble det tull. Men denne gangen så virker det som jeg er tilgitt og at jeg er ”tilbake i varmen” hos Maria. Jeg er ganske forvirra nå, og begynner å bli litt sliten av alt dette her. Noen som har råd å komme med? Høres jo ut som en såpeopera det her... Edit: Fiktive navn som er brukt... :-) Endret 10. oktober 2009 av Fiske Lenke til kommentar
MichaelJackson Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dont drink. Dont cheat. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 hold deg til en jente av gangen. enklest sånn. ikke hold på med noen nye før du er 100% ferdig med maria. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Du sier kanskje noe der. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mann_* Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hell no!. kjør på gå for gull. Jo flere på ryggen jo bedere. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvorfor i all verden lager du dette rotet da? Kvinner har en selvdestruktiv fetisj hvor de går etter gutter som behandler dem dårlig. Kutt ut å behandle dem dårlig, hold deg til en jente. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er i en periode der jeg ikke bør være med noe som helst egentlig. Men det er så jævla vanskelig o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå