dannad Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei, som tittelen sier: Hvilken tilleggspakke bør jeg kjøpe til Fallout 3? Siden det finnes 5 utvidelser, vender jeg meg til dere for å finne de(n) beste. Er det noen her som har noen erfaringer? Her er alternativene: Fallout 3 - Point Lookout Fallout 3 - Broken Steel Fallout 3 - Mothership Zeta Fallout 3 - Operation: Anchorage Fallout 3 - The Pitt Eller burde jeg kanskje kjøpe ALLE utvidelsene? Det blir bare 225 kr... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Den beste er kanskje Broken Steel, da den hever level-grensa til 30. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Nice! Da blir Broken Steel førstepriortiteten av de fem. Men hvordan er det med nye oppdrag i disse utvidelsene? Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ut ifra det jeg har lest så antar jeg at det er Broken Steel som er den beste. Selv så skal jeg ha alle, men må kjøpe meg Game of The Year Edition, siden jeg solgte spillet etter at jeg tok thropyene... angra men ventet lenge på GOTY Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg kan anbefale "The Pitt". Men kjøp som nevnt Broken Steel først, slik at levelcapen blir økt. Noe av det jeg likte best med The Pitt var at man igjen ble en liten hjelpesløs djevel som måtte arbeide seg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå