Anonym58508583 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei :-) jeg lurer på om noen vil hjelpe litt med og lage et antivirus? meld deg på her :-) du vil senere få en PM med link til NY tråd med filer osv.. :-) håper noen vil:-) jeg tar også imot design hjelp:-) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er min (sannsynligvis utdaterte) oppfattelse at Visual Basic ikke gir nødvendig ytelse ved filtilgang til å kunne være et godt miljø å lage antivirusløsning i. ...men det vel bare jeg som ikke har holdt meg oppdatert. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Min helt personlige mening er at dette er et dødfødt prosjekt... Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Dette er sikkert noe som sannsynligvis vil være temmelig vrient uavhengig av hvilket språk en bruker, men det er noen tråder om antivirus på bl.a vbforum.com som kanskje vil kunne være av interesse. Endret 12. oktober 2009 av _powerade_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå