karebo Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette har vært diskutert tidligere men jeg finner ingen løsning. PC er Vista Home Pr med integrert lydkort, TV er Samsung LE32A656. PC er koplet til TV med DVI til HDMI overgang og gir ypperlig bilde. Jeg bruker split minijack fra lyd ut på hovedkortet og får fin lyd på PC høyttalerne, på TV har jeg brukt alle mulige innganger men får ingen lyd. Jeg har også sjekket TV menyen og forsikret meg at alt er på. Det er imidlertid ingen problem med å få lyd når jeg bruker f.eks WD HDTV mediespiller. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tja, kan det være at TV'en "forlanger" å få lyden inn via HDMI da? I så fall må du finne ut en måte å få PC'en til å sende ut lyd der også. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Prøvd å skru volumet veldig høyt på tv ? Vært borti at tven har veldig lav lyd ved bruk av jack inn. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 ... på TV har jeg brukt alle mulige innganger men får ingen lyd. Alle mulige...??? På ditt oppsett er det bare én mulighet: Lydkabel kobles til DVI IN (HDMI2) AUDIO og du må koble HDMI-kabelen til HDMI IN 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå